2019年11月29日星期五

阿南廚房 @ 美孚 ( 29-NOV-2019 )

香茅豬肉撈檬 ($50) - 豬肉都好味   但個酸醋汁完全係無味   我第一次食撈檬要加辣椒醬呢



越式豬頸肉湯檬粉 ($58) - 見到啲豬頸肉咁樣   都覺得唔好味咯   加埋湯底又無味   里奧大人食到乸乸臉



特色皮蛋 (送) - 我鍾意食皮蛋㗎   但里奧大人就唔食呢



( 29-NOV-2019  FRI )

今朝問里奧大人今晚搭咩車番學 ?!   之後佢又問番我幾點到 ?!   我答佢好爆㗎   之後佢問我咩好爆 ?!   哈哈哈哈   笑死我呀   我話地鐵車廂好爆呀   所以有時要等下一班先到   我成日講嘢真係無頭無尾   又九唔搭八  哈哈 ~

今朝食丁米餐   但食到一半就好飽   真係假期瞓夠先可以食呢啲飽餐呢 ~


菇場忙呀   好快到 Lunch Time ~

今日食 Flakes + 乳酪   食完好鬼凍呀 ~

終於可以抖下   放工可以即走 ~

里奧大人準時放工   所以早過我到美孚   周圍睇下有咩好食   最後我揀咗越南菜   但非常之唔好食   哈哈 ~

食完都番學校   今晚教嘅嘢好難咁   好多都唔明呀 ~

準時放學   里奧大人又買埋綠豆沙同紅豆大菜糕先番屋企呢 ~

沖埋涼就睇多陣 Youtube   11 點半都一齊瞓覺喇 ~   

沒有留言:

發佈留言