2019年11月23日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 23-NOV-2019 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 呢排成日睇韓國食播   搞到我勁想食泡菜湯飯   呢個湯飯好味呀   同埋份量好足呢


雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45) - 里奧大人話好味道   佢比哂啲黃蘿蔔比我   話我鍾意食   我真係好鍾意食㗎


( 23-NOV-2019  SAT )

今朝里奧大人 9 點半起身   我都起身喇   佢番 11 點半   陪我食完早餐就番工喇   其實我記得佢番 11 點半   但以為後尾改咗時間咋 ~


食完都番屋企   里奧大人坐陣都番工喇 ~

今日執衣柜同執什物櫃   終於分哂類喇   整整齊齊好開心   但勁攰呀 ~

抖到 1 點   抖陣就沖涼喇   之後去食 Lunch ~

狗仔粉 ($30) - 坐得先知道得 1 個 Size (大)   上個月同家姐食都仲有大同細 Size 㗎噃


辣汁魚蛋 ($12) - 就咁食狗仔粉好悶   所以加多碗魚蛋   最後就食唔哂啲狗仔粉   唉


食完就探 Berry   一入去就怪叫   之後又撲我要我摸佢   又喺廁所門口等我 ~

一坐低就發顛


比嘢食就即坐定定   萬試萬靈


同我爭梳化


係咁昅實我   哈哈


攰就瞓啦


無眼睇我   哈哈


今日都幾攰下   同 Berry 玩下  又睇下電視   之後都瞓着咗 lu   我估瞓咗半個鐘左右 ~

家姐 5 點幾同姐夫一齊番嚟   佢哋咁啱坐車見到   姐夫話無諗過家姐咁早   哈哈   但家姐知我嚟   所以早啲放工呢 ~

家姐特登叫同事喺日本買比我㗎   知我手痛要貼   龍角散就未試


6 點半走人   去埋買金羅漢果同合桃肉就接里奧大人放工喇 ~

8 點半先食飯   今晚食飯又飲湯真係好胃脹   唔可以同步做   哈哈   即係湯飯唔啱我添 ~

暖笠笠咁喎   好得意


食完即番屋企   沖埋涼就睇 Youtube   里奧大人 11 點即瞓   我又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言