2019年11月5日星期二

香蔥蒜香豬扒 + 豆苗 ( 5-NOV-2019 )




( 5-NOV-2019  TUE )

里奧大人今朝番學   所以早啲起身   但其實佢起完身   我都瞓得唔係咁好   因為無耐又到自己起身   咁樣瞓就有啲壓力喇 ~

早餐食奶醬多   唔想食咁飽 ~


菇場忙下停下   時間過得一般快啦   哈哈 ~

Lunch Time 去超市買嘢   再去埋 7-11 買 Lunch 就番菇場喇 ~


仍然忙下停下   但有啲眼瞓 ~

放工即番屋企   見有時間就拖地加抹嘢   差唔多 6 點 45 分就煮嘢喇 ~

里奧大人 7 點番到嚟   我仲煮緊   之後佢話公司有大鑊嘢要番去搞   咁我自己食先喇 ~

是日晚餐 - 香蔥蒜香豬扒 + 豆苗

香蔥蒜香豬扒 - 用蒜蓉醃真係好味道   依家食丹麥急凍梅頭豬扒   我覺得衛生好多   同埋可以擺得耐 d   哈哈 ~

豆苗 - $14/半斤   其實整埋個瑤柱芡更好   不過我懶   蘸蠔油算喇 ~

洗埋碗就去徑步   徑 20 分鐘就夠咯   之後番到屋企即沖涼 ~

沖完涼就里奧大人打來叫我開門   原來佢無帶鎖匙   我話好在啱沖完涼咋 ~

我只滾番熱啲湯比里奧大人   菜同豬扒就咁凍食算喇   因為我沖完涼唔想整咁多嘢 ~

家姐之前比嘅黑芝麻林柿   勁甜勁好味


睇多陣電視   11 點即瞓 ~

沒有留言:

發佈留言