2019年11月22日星期五

金裝燉奶佬餐廳 @ 美孚 + 港記糖水 @ 官塘 ( 22-NOV-2019 )

紅蔥油雞套餐 ($62) - 其實唔想食呢 Set   但無咩好選擇


印尼炒飯 ($56) - 超級難食   無味嘅


@港記糖水
綠豆沙 ($20)


紅豆大菜糕 ($15)


( 22-NOV-2019  FRI )

今朝早咗出門口   所以諗住同 8 卦轉場食早餐   不過新場好焗  最後都係去番食開嗰間呢 ~


菇場忙呀   勁充實 ~

今日 8 卦話午餐有廈門炒米   咁我叫佢幫我落埋 Order   不過佢 Lunch Time 要整啲嘢   咁我就幫佢攞埋呢 ~

杯奶茶少奶少糖又熱   勁好飲呀   所以一路食一路飲   食到一半勁脹胃呀   頂到我要停 15 分鐘再可以再食   食完呢餐好辛苦   嗚嗚


無咁忙   可以休息   個胃唔多舒服 ~

放工即走   感恩今晚可以番學 ~

我又去多多買半磅圓曲奇比家姐   難得佢鍾意食   咁里奧大人 6 點 40 分到喇   今晚都係去燉奶佬度食晚飯   因為坐得舒服   但下次會轉下場   食到有啲悶了 ~

我拎咗呢幾張卡   其實後面係有聖經金句呢


呢幾張就比里奧大人嘅


今晚番學嘅課題係濃縮咗 2 堂嘅課題   好唔開心囉   學少好多嘢嘛   但無辦法啦   大家都要體諒   唉 ~

放學即走   食埋糖水就番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 11 點都即瞓   我睇 Youtube 睇到 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言