2019年11月13日星期三

辣拋豬肉 + 粟米湯 ( 13-NOV-2019 )




( 13-NOV-2019  WED )

今朝里奧大人番學   所以早啲出門口   咁我都起身喇 ~

出門口嘅時候   里奧大人話佢唔駛番學呀   話同我食早餐呢 ~


去到餐廳   收到西瓜 Whatsapp 話九巴停開   所以今天不用上班   佢同老闆都唔喺香港   可能 Admin 同事同佢講   佢即發訊息比我哋呢 ~

食完都番屋企休息   同埋留意交通情況 ~

本來里奧大人要番工   但乜車都無   所以唔駛番 lu ~

睇睇下電視都瞓咗   差唔多 12 點幾就去食 Lunch ~

咖哩牛腩飯 - 雖然個顏色麻麻哋   但味道 OK 喎


燒汁西冷牛扒意 - 唔鍾意食呢啲汁


我同里奧大人講話隻手無咁痛呀   之後我再話要努力啲按摩隻手呀同我   佢聽完喺度笑   話人哋聽到以為係我自己努力按   原來係叫人按   哈哈 ~

里奧大人就瞓晏覺   我就執鞋櫃   成日想執但的唔起心肝   今日多咗日假期   咁係時候要執喇 ~

搞掂哂就睇聖經   之後就瞓陣   一瞓瞓到 5 點 ~

抖到 6 點幾就煮嘢   里奧大人就啱啱起身   今晚煮丁麵呀   想食啲濕嘢 ~

是日晚餐 - 辣拋豬肉 + 粟米湯

辣拋豬肉 - 仲有 2 包辣拋豬肉醬   要快啲清埋去   因為 12 月到期喇 ~

粟米湯 - 唔加蛋真係無咁好味   最衰頭先唔記得買蛋啦 ~

洗埋碗就沖涼休息   里奧大人就去徑步   番嚟再食甜品   哈哈 ~

真係覺得自己超級勁   唔係執零食柜   都唔知梳打餅已經到期   仲比我壓到碎埋   咁麥芽糖都過咗期 1 星期   所以清埋去喇


呢兩晚成日頭痛   所以今晚 11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言