2019年11月15日星期五

回鍋肉 + 金銀蛋翡翠苗 + 蕃茄南瓜魚湯 ( 15-NOV-2019 )





( 15-NOV-2019  FRI )

今朝早啲起身   感恩終於有巴士番工呀 ~

早到茶記   咁同食客一齊傾偈   其實成日都會見到   佢又會好主動同我打招呼   不過佢就好早走囉   但今日我早咗好多   咁啱對面又有位   所以可以一齊食一齊傾呢 ~


菇場唔忙   咁就好喇 ~

出去食牛腩米   再去買蕃茄   買完都番菇場喇   開始有啲熱 ~


差唔多 1 點 20 分   西瓜喺群組講今日由於交通問題複雜   可以 2 點放工   同埋聽朝都唔駛番工 ~

尋日學校都通知今晚唔駛番學   唉   都唔知幾時先可以完全整個課程 ~

2 點即走   又係轉車轉車又轉車   咁去埋街市買下嘢先番屋企喇 ~

里奧大人 5 點幾放工   感恩順利番到屋企 ~

我都差唔多 6 點煮飯喇   7 點可以開餐   算快㗎喇 ~

是日晚餐 - 回鍋肉 + 金銀蛋翡翠苗 + 蕃茄南瓜魚湯  

回鍋肉 - 特登買 2 隻紅尖椒 + 2 隻青尖椒   咁都要 $9   我用回鍋肉醬炒㗎   里奧大人以為我自己調味   我話自己調無咁好味啦 ~

金銀蛋翡翠苗 - $15/2 盒   見咁抵又買嚟試下   加埋史雲生瑤柱做湯底   因為我驚啲菜好有鐵青味呀 ~

蕃茄南瓜魚湯 - 蕃茄好單調   再買多 $6 南瓜   2 條大眼雞就 $28   都算抵架喇   紅衫魚要 $38 呀 ~

食完抖陣就大清潔廚房   洗洗抹抹   企到腰骨痛   所以沖埋涼真係要休息喇 ~

我睇 Youtube   咁里奧大人好似作感冒   所以 10 點唔夠都瞓   咁家姐咁啱有嘢問里奧大人   真係好日都唔問嘢   一問就答唔到佢   哈哈哈哈 ~

我都 11 點半瞓喇   唔想成日咁夜瞓 ~

沒有留言:

發佈留言