2019年11月21日星期四

蒜香豬扒 + 蠔油菜心苗 ( 21-NOV-2019 )




( 21-NOV-2019  THU )

好開心今朝聽到鬧鐘響呀   即係所有時間啱番哂   哈哈 ~

里奧大人尋晚居然話熱要開冷氣   所以都問佢仲有無咁熱 ?!   平時只有我話熱家嘛 ~

早餐食餐蛋治   夠哂飽呢 ~


菇場忙呀   好快到 Lunch Time ~

今日食 Flakes + 黑豆漿   都幾好味 ~

$10.5/支   我覺得壹品呢個品牌唔錯


忙下停下   好快放工 ~

番到屋企都浸菜   抖多陣都煮晚餐喇   里奧大人今晚 6 點幾可以番到屋企呢 ~

其實有包醋   同埋點解啲調味料係啡色   正路蕃茄味道唔會咁   但唔理啦 ~

咁我剪完包調味料都唔覺咩問題   直至我倒啲米線落碗度   聞到有陣酸味   先醒起應該係酸辣米線呀   里奧大人喉嚨仲唔舒服   佢以為我講笑   我話以毒攻毒啦   唔好當佢辣就得㗎喇   不過最後佢食到一半   覺得好辣   倒咗啲湯呢 ~

是日晚餐 - 蒜香豬扒 + 蠔油菜心苗  

蒜香豬扒 - 今晚開鑊煎啦   里奧大人就話啲豬扒無咁乾   我話煎 2 塊豬扒唔耐   比盡 5 分鐘   但大清潔廚房   我要起碼 20 分鐘   哈哈 ~

蠔油菜心苗 - 以前唔鍾意蠔油   依家都 OK 呢 ~  

洗埋碗抖陣   8 點出去徑步   徑 20 分鐘就番屋企喇 ~

沖埋涼就熨 2 機衫   熨完都 9 點幾   得番少少私人時間咋 ~

今晚睇 Youtube 聽歌   聽到 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言