2019年11月19日星期二

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 19-NOV-2019 )

梅菜扣肉飯 ($52) - 味道一般啦   同埋無咩梅菜噃


焗鮮茄豬扒飯 ($53) - 唔好味嘅



( 19-NOV-2019  TUE )

今朝鬧鐘無響   一起身望個鐘係 7 點 50 分   嚇死   好在無懶床咋 ~

拿拿聲刷牙沖涼   15 分鐘搞掂   即出門口 ~

早餐食芝腿治烘底   呢排茶記好少人   阿姐問係咪無車 ?!   我話就算有車   但班次都好疏呢 ~


菇場忙呀   好快 Lunch Time ~

條街好鬼凍呀   所以要去食牛腩河   食完個身暖好多   好後悔今日無帶外套呀   嗚嗚 ~

仍然超級忙   今晚遲咗少少先放工 ~

里奧大人感冒又喉嚨痛   所以去九龍灣睇醫生   睇開果個又放假   好在另一個有開咋 ~

幫里奧大人登記完之後   無耐佢都到喇   等咗一陣就可以睇呢 ~

食埋晚餐就番屋企喇   切埋木瓜比佢食   我就即沖涼喇 ~

我同里奧大人講話   如果我唔舒服   都無人切到一粒粒比我食囉


熨咗 2 機衫當運動啦   今晚里奧大人 9 點半都瞓 lu ~

成個人仔咁   要蓋張被仔瞓覺


我就睇 Youtube 睇到 11 點左右都瞓喇   依家天氣涼涼哋   唔駛開冷氣真係好   個人唔駛咁濕氣重嘛 ~

沒有留言:

發佈留言