2019年11月8日星期五

金裝燉奶佬餐廳 @ 美孚 ( 8-NOV-2019 )

紅蔥油雞套餐 ($62) - 又好味道喎   可能我鍾意食蔥油 & 雞   哈哈



芝士焗香草肉醬煎蛋配茄蒜意粉 ($59) - 味道都 OK 呀   好在我睇到隔離女仔食緊隻蛋咋   唔係唔記得係有隻蛋囉   所以即刻同侍應講漏咗隻蛋呀



芝麻仿蟹柳沙律 & 蓮藕豬骨湯



( 8-NOV-2019  FRI )

今朝里奧大人要番學   所以早啲起身   我其實都醒醒哋   不過想懶床多一陣呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   想食酸嘢 ~



菇場忙呀   好快又到 Lunch Time ~

食埋 Lunch 又周圍行陣   依家天氣涼真係唔錯   食完行下當運動 ~



仍然忙   但放工都即走 ~

放工搭地鐵   感恩唔太多人 ~

早去到就周圍行下   見到多多餅店   咁買半磅曲奇餅比家姐   佢好多時新年都嚟買餅同鳥結糖比我食   係時候到我買番比佢啦   哈哈 ~



咁里奧大人今晚 5 點半先走   去到油麻地勁塞車   直頭唔郁   所以即轉地鐵去美孚   6 點 50 分都到 ~

食埋嘢就即番學   今晚有啲趕 ~

準時放學   即坐小巴番屋企   番到屋企即開機洗衫 ~

沖埋涼   睇多陣電視   11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言