2019年11月18日星期一

鮮蝦雲吞 & 鮮炸魚片頭 + 炸魚皮 + 蒜蓉蒸節瓜 ( 18-NOV-2019 )





( 18-NOV-2019  MON )

里奧大人今朝要好早起身番工   所以之後我都瞓得麻麻哋 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口 ~


菇場唔忙   咁可以抖下 ~

Lunch Time 出去食油渣麵   再去買埋木瓜就番菇場喇 ~


4 點 52 分西瓜通知放 5 點   話唔駛我哋同出面公司同一時間放工呢 ~

反正轉車轉車再轉車   所以去埋買餸先番屋企 ~

里奧大人 6 點幾番到屋企   佢好好好好開心咁拎住盒青提子出來   話今日喺公司食完   覺得好甜   所以特登番轉頭買盒比我食㗎   但我嚇一嚇啦   之後同佢講我尋日都買咗盒青提子呀   不過我話難得你買   我食你買果啲先啦 ~

是日懶餐 - 鮮蝦雲吞 & 鮮炸魚片頭 + 炸魚皮 + 蒜蓉蒸節瓜

鮮蝦雲吞 & 鮮炸魚片頭 - 唔想食超米   所以買雲吞   魚片頭就尋日買嘅   一條仔要 $30   勁貴囉   好在都幾好味   最搞笑係里奧大人   家姐同阿 mi 都係估 $25   之後我話 $30   家姐同阿 mi 話貴   再問我好唔好味 ?!   佢地兩個答同問嘅都係同一樣   所以我覺得好似明明答咗又原來未答咁   哈哈哈哈 ~

咁丁條都要 $32


炸魚皮 - 好想食呀   所以又買嚟食   但食剩大半包   要留番了 ~

蒜蓉蒸節瓜 - 本來想蠔油燜節瓜   不過最後都係懶   就咁加蒜蓉蒸熟就算 lu ~

洗埋碗再切埋個木瓜比里奧大人食   叫佢食完都好沖涼休息喇 ~

等佢沖埋涼就到我啦   沖完就開機洗衫 ~

里奧大人 9 點幾都瞓喇   我就睇 Youtube 睇到 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言