2019年11月14日星期四

豉汁蒸鯧魚 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 14-NOV-2019 )




( 14-NOV-2019  THU )

今朝都特登早啲起身   但無巴士   所以轉搭小巴   感恩車程順利 ~

轉場食早餐   可以坐耐啲 ~


菇場唔忙   但呢排個人好攰   唔知係咪隻手發炎引致呢 ?!

Lunch 食 Flakes + 豆奶   因為唔想落街 ~

4 點半放工   車轉車先番到屋企   所以去埋買餸先   其實攰   但煮下飯都可以令自己開心嘅 ~

番到屋企都已經 6 點   里奧大人就打的番屋企   但要等多陣先食得 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 芫茜皮蛋魚片湯  

豉汁蒸鯧魚 - 蒜頭豆豉無咩味   我都奇怪點解咁 ?!   平時唔係家嘛   食到最後先醒起   我無將蒜頭豆豉調味呀   太耐無煮   咩都唔記得哂   我問里奧大人有幾多分   之後我答 51 分   哈哈   死都要合格 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 好耐無飲湯   係時候要滾番啖湯喇 ~

洗埋碗都 8 點   我都沖涼喇   里奧大人就徑步 ~

今晚同里奧大人 Relax   咁睇下戲啦   不過我 11 點唔夠都瞓先   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言