2019年11月12日星期二

麻辣手撕雞 (外賣) + 白菜仔 ( 12-NOV-2019 )




( 12-NOV-2019  TUE )

里奧大人又要早起身番學   即係我又早起身   呵呵   感恩尋晚瞓得唔錯   早啲起身又 OK 呢 ~

早餐食腿蛋治烘底   今次整得好味呀 ~


菇場唔忙   可以抖抖 ~

Lunch Time 出去行陣   再買腸粉 + 粉果   後尾想食燒賣又再買   但食完好鬼飽   下次唔好咁貪心了 ~


仍然唔忙   放工可以即走 ~

買埋菜就番屋企   浸好哂菜就拖地 + 抹嘢   今晚煮超米 ~

里奧大人 7 點唔夠番到屋企   煮埋個米粉就可以開餐 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 白菜仔

麻辣手撕雞 (外賣) - 好耐無食   覺得好辣 ~

白菜仔 - 買咗半斤   依家都好少買 1 斤菜   唔想又剩番擺落雪柜   寧願半斤半斤咁買好過 ~

洗埋碗就去徑步   徑咗 20 分鐘 ~

沖埋涼就食林柿   每人食 2 個   因為原來已經爆哂   我頭先買嘅時候都無留意添 ~

叫里奧大人幫我按手   佢話尋晚唔記得按添   我咪話囉   下下要我第住隻手喺你面前先記得   無良心 ~

睇多陣電視   11 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言