2021年1月31日星期日

臘潤腸雞肶 + 蠔油油麥菜 ( 31-JAN-2021 )


( 31-JAN-2021  SUN )

8 點 20 分起咗身   咁即開機洗衫   之後抹廚房同梳化   拖完地諗住再抹其他嘢   點知家姐話可以接我   真係好似整定咁   本身我校咗 9 點 15 分起身   但早起就做家務啦   點知家姐話今朝 9 點 15 分就可以接我 ~

拿拿聲沖埋涼先   再買埋早餐就等家姐接我喇 ~

好為食咁



我一拎開   佢就即走開   幾現實   哈哈


食完就諗住陪下 Berry   之後家姐話比啲嘢我睇 ~

其實工人間房仲有好多盒裝紙巾同廁紙   佢理由話係好平   同埋預埋比我   不過佢地真係用得好快就真嘅   其實仲有另一格係放咗一半係紙巾   其他就係口罩同消毒紙巾   今次到我甘拜下風了   哈哈   


抖陣就同家姐一齊入利是錢   話咁快又入咗個幾鐘 ~

家姐見到 Berry 靜靜咁坐   好認真話 Berry 正常嘅時候都好乖   笑死我呀   講到 Berry 本身係唔正常咁


成個男仔樣


佢就有本事咁樣曬法   哈哈哈哈



1 點幾出車去新都城   家姐同姐夫去食 Lunch   我就去買嘢   之後差唔多時間就再約家姐去買嘢   搞掂哂都接近 3 點   家姐就車我去巴士站   里奧大人啱啱放工 ~

我去烘焙店買嘢   叫里奧大人去米線陣攞位先 ~

又係 3 點 40 分食下午茶   真係好晏   哈哈   不過我就無所謂   始終我晏食早餐   係怕里奧大人好餓啫 ~



食完就去姑奶屋企比嘢佢   之後傾偈   傾咗個幾鐘就走人 lu ~

里奧大人話想快啲番屋企   咁打的啦 ~

沖埋涼就休息一下   今日我都有啲攰   哈哈 ~

是日懶餐 - 臘潤睇雞肶 + 蠔油油麥菜

臘潤睇雞肶本身諗住煮辣雞煲   但唔想特登買配料   所以轉為蒸餸   我覺得自己好勁㗎   識得腦轉彎   始終我煮嘢唔叻   以前仲痴   我想整生炒排骨   但醃咗排骨買唔到三色椒   所以排骨都掉埋   諗起真係好折墮 ~

蠔油油麥菜 - 油麥菜都係炒豆豉鯪魚就好味   就咁食好大陣味咁 ~

洗埋碗就沖身   之後休息 ~

今晚又同里奧大人睇戲   但 11 點幾都瞓㗎喇   聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言