2021年3月1日星期一

蝦仁豆腐蒸蛋 + 鹹魚蓉蒸節瓜 ( 1-MAR-2021 )




( 1-MAR-2021  MON )

今朝又潮潮濕濕   加上星期一   真係特別攰   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   好想食濃味嘢呀 ~


3 月新開始


菇場唔太忙   但好攰   好在 8 卦都唔忙   可以傾計   因為我都有啲眼瞓 ~

我同 8 卦講話潮濕天氣影響   所以個人好攰   佢話關事咩 ?!   我話春天潮濕   個人真係特別攰㗎喎   我都好少成日話攰啦   之後我話佢係咪因為日日都攰同眼瞓   所以唔覺春天呢啲潮濕日子先有呢 ?!   講完比佢鬧   哈哈   講中咗佢呀 ~

Lunch Time 出去一田買餅乾比里奧大人拎番公司   之後就買鯪魚球米番菇場食 ~


無啦啦又勁忙   真係令人情緒緊張   哈哈   好在兩個鐘就搞掂哂 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 蝦仁豆腐蒸蛋 + 鹹魚蓉蒸節瓜

蝦仁豆腐蒸蛋 - 今晚煮新嘢呀   依家上網學煮餸真係好方便    不過都係學簡單嘢   材料只係 2 條玉子豆腐 + 2 隻雞蛋 + 急凍蝦仁   放落鑊蒸就可以   簡單快捷又好味 ~

鹹魚蓉蒸節瓜 - 唔想飲湯   所以加鹹魚蓉蒸   因為我好想食鹹魚呀 ~

食完就洗碗喇   之後沖涼休息   今晚煮完飯都好攰   所以全程坐喺梳化睇電視 ~

可瑞安朱古力夾心批 ($16.5) / 樂天檸檬綠茶味朱古力批 ($29.9) / 樂天蜜糖味窩夫 ($13.9)
我試咗檸檬綠茶朱古力批   我同里奧大人講話得 Cream 無麻糬嘅 ?!   佢問番我邊度寫係麻糬 ?!   我話朱古力中間嗰 Pat 唔係咩 ?!   唉   我其實無睇清楚價錢牌寫咩   以為係麻糬咋


電視劇情節話隻狗食物中毒   問主人隻狗食咗啲咩 ?!   里奧大人好大反應話   如果我食物中毒就死喇   因為我成日係咁食食食   食咁多嘢   都唔知道我食過啲咩嘢中毒喎   真係大吉利是過佢呀   哈哈 ~

里奧大人就熨衫   佢要連熨 3 機衫   其實都攰架   有次我洗衫   佢話又洗 ?!   之後我話又唔係你洗   佢話洗完佢要熨呀   哈哈 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   但又唔係話特別眼瞓咁喎 ~

沒有留言:

發佈留言