2021年9月4日星期六

西洋菜餃 (外賣) ( 4-SEP-2021 )



( 4-SEP-2021  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   梳洗之後就去徑步 lu~

早餐食丁米餐   丁米少米 腸仔餐肉走包 凍啡走甜少奶   係咪好煩呢   哈哈哈哈 ~


菇場有嘢做   但無 Mood 做 ~

放工即走   今日塞車呀   差唔多 2 點先去到家姐屋企 ~

好餓呀   所以一坐低就開餐 ~

JOLLIBEE 6 件桶雞 ($99) 辣嘅好味   感覺無咁滯   哈哈   我同家姐講係兩隻色嘅   仲以為原味同辣味添



有雞膇


提子味嘅人氣飲品   唔係好甜


之後家姐話幫我抹手機   話好似好污糟咁   我話因為成日搽 Hand Cream   所以手機 Mon 會一撻撻   妳唔好亂講嘢   哈哈哈哈   之後佢喺度笑   話無諗過叫佢唔好亂講嘢喎   哈哈 ~

家姐又係咁問炸雞好唔好食   次次叫佢話事想食咩   就會好緊張我鍾唔鍾意食   同埋佢一定唔會買牛什米呢啲比我食   因為知我番工成日食湯粉麵呢 ~

Berry 好鍾意食零食   所以依家唔食飯呀



好硬咁   但佢又食得哂


之後望定定想再食


唔會拎隻手出嚟按住零食   懶到呢


懶到咁


家姐比我嘅 Cream


奇華迷你月餅   我居然問家姐係咩黃 ?!   佢反哂白眼話妳話呢 ?!   哈哈哈哈


傾下計   差唔多 4 點就同家姐一齊出門口   佢去整嘢   我就去剪髮   去到巴士站   感恩家姐好快有車   我就等咗 2 分鐘   仍都超級感恩呢 ~

剪完頭髮就去街市買餸   買咗 2 盒免治豬肉 + $80 一字排 + 4 個紅火龍果 + 1/4 西瓜 + 4 支豆漿 + 1 盒西洋菜餃就收手   因為已經好重喇   最勁係我個袋已經有 3 支 Cream + 125 個 KF94 + 8 個迷你月餅呀 ~

番到屋企切埋西瓜放入雪柜   之後即去徑步   其實超級攰   但頭先食完炸雞   所以點都要徑步半個鐘 ~

今晚要做大清潔   但用咗個半鐘就搞掂   因為特登唔睇 Youtube   咁樣我係絕對會分心呢 ~

里奧大人就啱啱放工   今晚 9 點先開餐呢 ~

是日懶餐 - 西洋菜餃 (外賣) 

西洋菜餃 (外賣) - 呢度係 $42/一打   最鍾意多菜少肉   加埋幾棵白菜仔墊底   咁樣就最好   唔想洗多隻碟呀   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼喇   之後就食西瓜   勁爽呀 ~

今日食咁多嘢   完全無重過   所以流汗真係好鬼正   哈哈哈哈 ~

睇陣電視   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言