2021年9月26日星期日

韓式上湯小籠包 + 荸菜豬肉水餃 + 金銀蛋紅莧菜 ( 26-SEP-2021 )





( 26-SEP-2021  SUN )

今朝 8 點 15 分起身   今朝唔徑步喇   所以沖埋涼就出發去食早餐 ~


番完學就抖下   之後就番崇拜 ~

完畢就同教友傾下偈   之後就等里奧大人放工   今日阿妹好 Free   所以陪我等里奧大人放工 ~

之後佢教我哋拉筋   幾個人圍埋一齊做運動勁搞笑 ~

里奧大人 1 點 45 分放工   咁食埋午餐先番屋企 ~


依家里奧大人好搞笑   佢平時食麵剩嘅湯一定唔飲   依家用嚟送飯   成日話韓國人係咁食㗎   不過佢本身碗麵都好少湯嘅


有年糕有雞蛋


飯焦勁好味   最緊要唔係燶   哈哈



我要去買菜   所以又忍唔住行咗幾個圈   我覺得食完飯要行下好啲   哈哈 ~

番到屋企即開機洗衫   之後即沖涼休息 ~

我 5 點瞓到 5 點 40 分   里奧大人就瞓到 6 點   我好少咁眼瞓   呢排個人比較攰 ~

6 點幾都預備晚餐   不過今晚好簡單   就咁蒸同灼   我最鍾意咁  嘻嘻 ~

是日懶餐 - 韓式上湯小籠包 + 荸菜豬肉水餃 + 金銀蛋紅莧菜

韓式上湯小籠包 - 我好鍾意食小籠包架   蘸醋食真係一流呀 ~

荸菜豬肉水餃 - 家姐買比我   咁今晚都食埋去喇   因為我唔想煮麵 ~

金銀蛋紅莧菜 - 好難得見到紅莧菜   所以買 1 Pack   加埋金銀蛋真係好鬼正   哈哈 ~

食完飯   我同里奧大人講話好攰   今晚都係唔徑步呀   我覺得今日係超級勁攰 ~

沖埋涼就食水晶梨   里奧大人話好食   問我幾錢 ?!   我話接近 $60   佢唔信咁貴呀   我話家姐之前比我㗎   其實都可能有 3 星期   但仍然超甜超多汁   怪不得家姐成日話好食啦 ~


里奧大人話我今晚唔徑步   就陪我睇劇喎   8 點幾睇到差唔多 11 點   但我要瞓喇   佢仍然繼續睇呢 ~

沒有留言:

發佈留言