2021年9月7日星期二

臘腸蒸排骨 + 菜心 ( 7-SEP-2021 )




( 7-SEP-2021  TUE )

雖然半夜去咗一次廁所   但感恩起身都精神   同埋個肚無再乸住痛了 ~

早餐食芝腿治烘底   但飲完杯咖啡有啲胃痛   唉 ~


送比阿花嘅   佢話鍾意食甜嘢多啲


菇場忙呀   做到個腦都實哂 ~

家姐知我今日去買洗衣珠比佢   所以打比我話原來有好多味道   佢驚我買錯   之後話有隻味道係 "愛的宣言"   真係笑死我呀   咁即係咩味呀 ?!   好難估喎大佬 ~

又傾咗半個鐘   所以要開行 Turbo 做喇 ~

Lunch Time 出去一田行下   買咗新鮮無花果 + Flakes   之後番菇場食 Flakes + 乳酪   好耐無食   覺得唔錯㗎   嚟緊都會一星期一次   哈哈 ~

$59一盒   仲好大粒   超級抵呀


仍然忙呀   對數字對到眼都濛   好想快啲放工 ~

準時放工就去超市買菜   之後番屋企預備晚餐 ~

里奧大人 6 點幾放工   等佢沖埋涼就可以開餐 ~

是日懶餐 - 臘腸蒸排骨 + 菜心

臘腸蒸排骨 - 過咗期嘅臘腸   好在無壞   所以想快啲食哂去呢 ~

菜心 - 無哂菜心苗   唯有買菜心啦   都好林甜呀 ~

洗埋碗就去徑步   但行咗兩個圈之後搞肚痛   嚇到即刻番屋企   可能頭先煮飯前食咗件紅火龍果呀 ~

開機洗衫就沖涼   之後食生果同睇 Youtube ~

里奧大人話好攰   所以 10 點都瞓覺   我就 10 點半瞓覺   今晚我都好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言