2021年9月17日星期五

臘腸蒸排骨 + 節瓜鹹蛋湯 ( 17-SEP-2021 )




( 17-SEP-2021  FRI )

今朝 6 點唔夠醒醒地   不過都會繼續瞓   個天未光都唔會去做運動啦   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   因為好想食呀突然 ~


菇場忙下停下   咁樣先似番工   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後番菇場食杯裝烏冬 ~



仍然忙下停下又做下 Filing   所以好快又 5 點半放工喇 ~

番到屋企都即預備   今日里奧大人放假   我想快啲食呀   不過 7 點先有得食   哈哈 ~

是日懶餐 - 臘腸蒸排骨 + 節瓜鹹蛋湯

臘腸蒸排骨 - 想清下啲臘腸   所以又蒸排骨   不過我都好鍾意食臘腸   但就唔可以食咁多呢 ~

節瓜鹹蛋湯 - 4 個細節瓜 + 2 個鹹蛋   再加尋晚留番嘅迷你秀珍菇   估唔到咁樣都好味喎   初初我好驚一陣菇味架   好在無咋 ~

洗埋碗就同里奧大人一齊去徑步   今晚都好焗熱呀 ~

里奧大人望我有無瘦咗   之後我話咁有無呀 ?!   點知套電視劇嘅男主角話: 老婆   妳瘦咗好多呀   真係笑死   駛唔駛 Timing 咁啱呀   哈哈哈哈 ~

沖埋涼就食水晶梨   勁甜勁多汁   家姐話 $680 / 12 個   咁都好貴下喎 ~

今晚睇劇   但 10 點 15 分已經勁想瞓   不過要投票   所以頂到 10 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言