2021年9月5日星期日

香炸雞膇 + 辣菜甫生菜 + 自家制麵包 ( 5-SEP-2021 )




( 5-SEP-2021  SUN )

今朝 8 點半都醒咗   咁可以開機洗自己張冷氣被   之後就出發去徑步 ~

買埋早餐就番屋企   食完抖陣就大清潔廁所   沖埋涼就番教會喇 ~


今次証道   講到每個人應該將恩賜發揮出來   有個的士司機   專登係去醫院   因為佢知道好多人會嫌啲老人家好慢   所以佢每次都會叫老人家慢慢   又會幫佢拎輪椅放車尾箱 ~

講真   有時搭的士都好鬼受氣   我都試唔少   如果個個的士司機都有啲耐性就好啦   唔好要乘客貼錢買難受嘛 ~

上次聽道仲有得着   講喺職場見到好多奇怪嘅人   反而咁樣更加可以做好一個好品格嘅人   咁當中一定要有忍耐要有愛   其實我覺得好難   我都希望自己做到呢 ~

崇拜完畢再有事奉   點知出現嚴重問題   要重覆再做   簡直浪費時間   之後我全程無講過嘢   真係好唔鍾意快得嚟又錯   錯完又要改   改完又要重做咁囉 ~

里奧大人 2 點打嚟   我話仲喺教會   佢問我食咩 ?!   我話一陣先講啦   佢聽到我啲語氣唔對路   所以都即收線   今次終於 2 點半搞掂   個個見到我都好驚訝   仲問做咩咁遲走呀 ?!

同里奧大人差唔多時間番到屋企   咁一齊去買下午茶喇   不過就負責佢等   我就番屋企沖涼先   哈哈 ~


食完就熨 3 機衫   又係特登唔睇 Youtube   真係個幾鐘就搞掂 ~

諗住抖下   但家姐打嚟傾偈   佢話買咗 14 包花生糖   所以超級勁重呀   我話仲駛講咩   幾包都重啦 ~

今日的起心肝睇聖經   不過只睇咗 6 節咋   要繼續努力 ~

里奧大人 4 點幾瞓到 6 點幾   咁我都預備晚餐 lu ~

是日懶餐 - 香炸雞膇 + 辣菜甫生菜 + 自家制麵包

香炸雞膇 - 清埋最後一包雞膇   我覺得 5 隻真係唔錯   咁樣唔駛咁飽   下次做特價再買先 ~

辣菜甫生菜 - 買咗 4 棵唐生菜   估唔到淥埋都幾多呢 ~

自家制麵包 - 前晚架   所以今晚點都要食   依家多數蒸熱   口感煙韌好多㗎 ~

洗埋碗就同里奧大人出去徑步   呢個星期又熱番   所以行一陣已經好哂汗   勁正呀   哈哈 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後食西瓜   不過尋晚飲完豆漿有啲暈   今晚食西瓜又有啲暈   可能涼得滯 ~

今晚有啲攰   但 11 點先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言