2021年9月10日星期五

肉醬意粉 + 炸雞 + 泡菜雞絲 + 旺菜 ( 10-SEP-2021 )






( 10-SEP-2021  FRI )

今朝里奧大人好早起身   所以話去徑步   原來都 6 點 45 分   咁啱我其實都校咗 6 點 45 分起身徑步   雖然只係提早 5 分鐘   但感覺無咁趕咁呢 ~

早餐食芝士蒜蓉包   實在太重口味   有啲唔慣   哈哈 ~


菇場忙呀   勁快到 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去行 20 分鐘就算喇   因為真係好熱   所以買埋炒米粉就番菇場喇 ~


4 點幾終於忙完   可以抖到放工   點知阿虫 5 點 25 分先比嘢我   仲問我係咪聽日番唔番工 ?!   我話聽日 Off   佢話星期一先搞   不過我都唔會理佢啦   做佢啲嘢起碼 1 個半鐘   仲要臨放工先比   我唔會做㗎   除非特急啦 ~

番到屋企都即預備晚餐   里奧大人 6 點半放工   我可以多啲時間預備 ~

是日晚餐 - 肉醬意粉 + 炸雞 + 泡菜雞絲 + 旺菜

肉醬意粉 - 前晚剩架   今晚點都要食 ~

炸雞 - 尋晚食咗 2 件咋   今晚再焗熱食   家姐話公司附近都有 BANCHAN   話有骨好味呀   不過我話外賣得無骨呢 ~ 

泡菜雞絲 - 仍都係前晚食剩嘅雞肶肉   我手撕再加泡菜   勁好味呀 ~

旺菜 - 星期二買咗一棵旺菜   但今晚都係食半個   因為食哂一個肯定太飽 ~

洗埋碗就去徑步   里奧大人好攰唔去喇   呢排佢都真係忙到痴咗   我寧願佢喺屋企休息下好過 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後休息喇 ~

今晚 12 點先瞓呀   好在唔係成日咁咋 ~~

沒有留言:

發佈留言