2021年9月28日星期二

雞翼套餐 & 素餃子拚腐皮卷 (外賣) ( 28-SEP-2021 )






( 28-SEP-2021  TUE )

今朝瞓到 9 點半自然醒   但其實我 7 點 20 分已經醒醒哋咁   不過就唔去徑步呀   想繼續瞓 ~

梳洗之後就等里奧大人買早餐番嚟食   食完抖陣先沖涼 ~


11 點左右出發去覆診   差唔多 12 點半睇   今次叫埋里奧大人入去醫生房一齊聽呀 ~

上次驗胸   全部都正常   但就有粒 3cm 淋巴結   之後醫生再幫我摸   話已經無咗喇   感謝神 ~

咁我順便問埋醫生   我上次每月一到接近二十日   醫生話呢啲係 Reaction   所以唔駛咁驚 ~

其實今次感受到神嘅保守帶領   因為我做婦檢之後再驗胸   又每月一到好耐   之後又淋巴腺結   感恩係我想知結果嘅時候   就正正要去覆診   如果唔係我要額外再要見醫生   仲要約期   唔係話想快就可以   我都係最早係日咋   否則要等到10月呢 ~

我同里奧大人講   其實我由 9 月 11 日收到電話已經好驚   仲諗如果做手術   我最驚係番唔到學囉 ~

放下心頭大石   個人都真係精神番哂呀 ~

去 Cotton On 買咗 2 件 Tee 比家姐   送比佢嘅生日禮物   希望佢鍾意啦   哈哈 ~

本身諗住去佐敦   但我話嗰邊好似無咩嘢好食   所以喺旺角周圍行下先 ~

之後行去花園街   里奧大人話去鐵板世家食午餐呀 ~

咁已經 1 點 40 分   我話 2 點先去食下午茶吖   份量唔駛咁多嘛   估唔到里奧大人居然話唔好呀   佢好餓呀   佢好少會話好餓㗎   所以我話咁即刻去食喇 ~

開餐


羅宋湯


今次我試凍奶茶   都唔錯呀   但見人地杯凍咖啡仲正   所以我話下次要再嚟飲凍咖啡   哈哈  


肉眼牛扒配薯菜 ($58) - 我覺得抵食過自己煮   哈哈


香煎豬扒拚魚柳
配薯菜 ($58) - 呢個都好味道   可能我想食魚柳


食完就行花園街   買咗件 One Piece 同小丸子嘅單行簿   之後去買波子提子   咁檔主比兩袋我揀   但我覺得無包裝嘅兩抽最大粒嘅   所以我最後係買無包裝嘅   原來都接近 3 磅   要 $110   不過我懶去街市   如果唔係應該會平啲 ~

里奧大人好搞笑   佢都話無包裝嘅大粒好多   仲話驚檔主唔比我咁買   我話唔比買咪走囉   駛咩驚呀 ?!   笑死我 ~

想買啲小食番屋企做晚餐   所以行埋 T.O.P.   喺大力水手買咗個雞翼餐   只係 $45 都抵 ~

買完坐小巴番屋企   司機開得好慢   但我哋覺得好安全   因為我哋坐車頭   真係唔想佢快呀   哈哈 ~

放好啲雞翼   之後即沖涼   休息到 6 點左右就預備晚餐 ~

是日懶餐 - 雞翼套餐 + 素餃子拚腐皮卷

雞翼套餐 - 好在比我見到雞翼套餐   因為我只係想買少少   里奧大人本身話買個炸雞套餐   又薯蓉又薯條   我話太多   因為晚餐仲有其他嘢食嘛 ~

素餃子拚腐皮卷 - 尋日買㗎   所以我想今晚食埋去呀 ~

8 點 15 分一齊去徑步   今晚只徑 25 分鐘   因為我行行下有啲攰呀 ~

沖埋涼就抖陣   9 點幾開始睇劇   睇到 11 點都自己瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言