2021年9月15日星期三

蝦仁炒蛋 + 菜心苗 ( 15-SEP-2021 )



( 15-SEP-2021  WED )

感恩一覺瞓天光   其實 6 點醒醒哋   不過再瞓到 6 點 35 分先起身   我覺得好多時瞓 8 個鐘就夠咁呢 ~

早餐食吞拿魚包   依家麻麻哋想食了 ~


菇場唔忙呀   又做 Filing ~

Lunch Time 去買菜同節瓜   之後買埋鯪魚球米就番菇場喇   好鬼熱 ~

我覺得佢今次無扣底   因為米粉份量多   係會索哂啲湯


反正中午都出去   我會買定幾日瓜菜   咁放工就唔駛特登去街市喇


仍然唔忙呀   安心等放工 ~

番到屋企都預備晚餐   里奧大人 6 點幾番到屋企   佢買咗個玻璃杯蓋   點知拎嘢比我嘅時候   完全唔記得有個杯蓋   所以打爛咗   彈到周圍玻璃碎   我話你一個唔小心   令到我要做好多嘢 ~

是日晚餐 - 蝦仁炒蛋 + 菜心苗

蝦仁炒蛋 - 第一次煮蝦仁炒蛋   估唔到又幾好味   我依家覺得日本蛋都幾香蛋味   今次用一包急凍蝦仁加 5 隻蛋   終於清哂呢兩樣嘢   最鬼開心呢 ~

菜心苗 - 因為想蘸 SAMHWA 豉油同不倒翁麻油   所以買菜心苗喇 ~

洗埋碗就自己去徑步   里奧大人呢排勁攰   佢話熨衫算 lu ~

攰死我呀   哈哈   開埋機就即沖涼 ~

抖陣再食生果   其實我鍾意食生果   不過就成日懶得切呢 ~

睇多陣 Youtube   今晚我 10 點半都自己瞓覺先喇   呢兩日好攰咁呀 ~    

沒有留言:

發佈留言