2021年9月6日星期一

翡翠拉麵小籠包 @ 九龍灣 ( 6-SEP-2021 )

百步香蔥油餅 ($36) - 幾好味   但奇怪一個熱一個唔熱囉



酸辣湯拉麵 ($66) - 今次唔辣喎   本身想叫小籠包   但食呢碗麵都幾飽   所以最後唔叫 lu


宮保雞丁 ($80) - 份量唔算多   但就啱我哋


呢度靜靜地唔錯㗎


( 6-SEP-2021  MON )

半夜瞓瞓下聽到鬧鐘響   心諗咁快就天光嘅   好似明明瞓咗無耐咁咋喎   點知原來係里奧大人鬧鐘響   當時係 1:47am   因為佢校錯 Reminder 鬧鐘呀   不過咁都好   起碼唔係天光   哈哈哈哈 ~

今朝去徑步   呢排又好似熱番咁 ~

早餐食吞拿魚包   唔知點解食完有啲反胃 ~


呢支 SAMHWA 醬油 (500ml) 係阿花送比我   仲有車銀優小卡   因為要代購   所以我叫佢幫我訂一支   點知佢話我之前成日請佢食嘢   又整咁多 Sticker 比佢   佢係都要送比我   真係太客氣   又出錢又出力   怪不得我每次問佢都話唔知價錢啦


車銀優陪我番工真開心   哈哈


菇場忙呀   做到 Lunch Time ~

出去行 20 分鐘先   之後再買牛腩米番菇場食   今次係另一個阿哥煮粉麵   米粉扣底都好多   平時得好少咋   好似喺泰國食嘅份量咁   哈哈   所以今餐就好飽喇 ~


仍然忙呀   做哂 Urgent 嘢先   因為我要準時放工 ~

里奧大人都 5 點半放工   所以去翡翠拉麵食晚餐 ~

估唔到里奧大人會記得今日係註冊紀念日   仲話點都要出去食慶祝   嘻嘻 ~

食完就去 MUJI 買棉花糖比家姐同阿花   之後再去書局買 2022 年月曆 ~

我想買個比阿花   不過 Whatsapp 佢未覆   里奧大人即刻幫我按佢電話   最後阿花都唔要   仲再 Whatsapp 千其唔好買   哈哈 ~

之後再問家姐要咩款 ?!   我同里奧大人都話家姐一定揀紫色   果然無錯 ~

我就再買蠟筆小新   里奧大人話估唔到佢會翻生   哈哈哈哈   家姐又係咁講   話做咩無啦啦又鍾意番小新 ?!   因為好耐好耐之前我係勁鍾意小新   仲買佢啲漫畫睇添㗎 ~

里奧大人話去運動店睇下嘢   估唔到 Adidas 白色帽只係 $108   恆生卡仲額外有 9 折   咁一定要買啦   每次睇帽   真係睇一次就平一次呀 ~

我同里奧大人講話行商場當徑步   因為我個肚乸住痛   唔想再去徑步   我覺得行商場嘅體力係大過徑步   因為要揹住個袋   同埋頭先買咗好多嘢   雙手肯定攰啦 ~

番到屋企都 8 點幾   沖埋涼就睇 Youtube ~

我 10 點瞓覺喇   里奧大人嚇親呀   因為我唔舒服先咁早瞓呢  哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言