2021年9月19日星期日

鮮竹卷 & 雞扎 + 豉椒排骨飯 (外賣) @ 屋企 ( 19-SEP-2021 )

鮮竹卷 & 雞扎 - 我覺得呢兩樣比較好食啲   燒賣個味道始終唔同酒樓   所以唔想買嚟食呢


豉椒排骨飯 - 我真係好鍾意食排骨飯   好似麻甩佬   哈哈


( 19-SEP-2021  SUN )

尋晚一瞓上床   簡直天旋地轉咁呀   呢排成日暈暈哋咁   唉 ~

今朝瞓到 8 點半都醒   其實都有少少暈咁   不過照去徑步   但就係慢慢行嗰隻   依家時間許可嘅話   我會行夠 4 千步呢 ~

買埋早餐就番屋企   即開機洗衫同埋小清潔廚房先 ~

食埋早餐就拖地   沖埋涼就出發去里奧大人公司幫手喇 ~


我同阿妹講話呢排好暈   今日唔快得   同埋唔好叫我轉身   因為我會暈暈哋 ~

之後佢話佢呢星期又係咁   今朝勁驚番唔到工添呀   但坐一陣又好啲   所以都番到工   我話係咪咁邪呀 ?!  我上次肚唔舒服   佢又係咁呀 ~

今日又有人話我哋好似   真係幾乎每星期都有人話我哋似兩姊妹   其實里奧大人都成日都咁講㗎 ~

崇拜之後就等里奧大人放工   又同 B San 傾偈   我講買菜好平   佢同阿妹好激動問我幾錢先 ?!   我叫佢哋冷靜啲先   唔係啲人以為佢地鬧我呀   哈哈 ~

傾傾下偈   頂爺又比咗 2 個迷你月餅比我   之後 B San 話佢老公唔鍾意食月餅   我話里奧大人都係㗎   所以我一食   就會話又肥又剩   我話咩都要試下嘛   B San 都話佢都會咩都食下試下   其實家姐都係咁㗎   所以成日咩都叫我買嚟試下呢 ~

里奧大人 1 點幾放工   我食完飯就番屋企   里奧大人就要去開會 ~



頭先食完飯   真係好想做運動   所以番到屋企換對波鞋就徑步喇 ~

唔經唔覺又行咗半個鐘   之後番屋企沖涼休息 ~

已經 3 點幾   又睇下 Youtube   咁 4 點幾開始眼瞓   之後瞓咗半個鐘就好精神喇 ~

里奧大人 7 點鬆啲先開完會   叫里奧大人買晚餐番屋企食 lu ~

雖然晏晝沖咗涼同無汗   但最後都沖多次   我覺得舒服啲咁 ~

今晚里奧大人 10 點唔夠都瞓   我就 10 點 45 分先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言