2021年9月20日星期一

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 20-SEP-2021 )

海斑 - 姑奶話呢條要 $140   我話唔貴啦   都算大條嘛   同埋我點都要食魚   因為肯定係唯一一碟係熱嘅餸


南乳粉絲祝腐竹豆卜 - 唔知點解   我次次都好驚見到呢碟嘢   因為次次都係凍嘅


豉油雞 - 又係凍   所以食咗一嚿算喇   今晚有蕃茄魚湯   但 6 點 10 分已經放喺枱   我 7 點半先食完   碗湯係凍   咁開咗冷氣嘛    碗湯真係好似飲緊凍水嘅凍咁喎   救命


叉燒 - 蒸翻熱   但肯定唔係隔夜   因為我問咁少係幾錢 ?!   佢無答我   唉   做節食凍同埋食隔夜嘢   老實講   我屋企人肯定唔會咁   就算唔係做節   都唔會比隔夜嘢我食囉 


( 20-SEP-2021  MON )

感恩一覺瞓天光   今朝都精神呀   話哂無頭暈暈呢   勁開心 ~

早餐食腿蛋包   呢排食包食到好悶呀   哈哈 ~


菇場忙下停下   咁就好喇   無嘢做好鬼悶 ~ 

Lunch Time 出去行下先   之後就買牛筋丸米番菇場   突然間勁想食呀 ~


家姐打嚟   咁我食完嘢好似封住喉嚨咁   佢聽我把聲咁樣   佢好驚呀   以為我感冒 ~

我話食完辣嘢係咁   又問我食咩   我話好想食牛筋丸   佢話想食就要即刻買嚟食架   唔係個心會籮籮孿   我話駛唔駛呀 ?!   哈哈 ~

菇場唔忙喇   所以越坐越凍 ~

放工即走   今晚去姑奶屋企做節 ~

6 點半左右開飯   食下傾下都 7 點半   我哋都走喇   要去官塘海濱長廊賞月呢 ~

估唔到都有幾多人   不過就唔係人迫人   行得都舒服 ~

月球


其實月球附近好多嘢   哈哈


里奧大人影得好啲   哈哈


唔算多人


再見月球


我感覺成個地方啲人都好開心咁   所以雖然行到成身汗   但都好開心呀 ~

燈籠


影完相就再慢慢行下   之後都搭車番屋企喇 ~

頭先都行到出汗   所以今晚唔去徑步   番到屋企即沖涼   抖陣就食生果 ~

今晚 11 點都瞓先喇   始終朝早徑步唔想咁夜瞓 ~

沒有留言:

發佈留言