2021年9月3日星期五

咕嚕骨 + 蒜蓉節瓜 + 白菜仔 ( 3-SEP-2021 )





( 3-SEP-2021  FRI )

今朝好熱呀   所以徑步又出成身汗   勁爽 ~

早餐食吞拿魚包   本來想食重口味嘅芝士蒜蓉包   不過得番一個所以唔買 lu ~


菇場唔忙   咁家姐打嚟傾偈   講開話食啲健康嘢   佢話想食堅果   我話無鹽先健康喎   之後佢教我整健康好味嘅乳酪   咁講開藍莓   我話酸嘅藍莓加乳酪好味呀   家姐話啲藍莓係咪變甜 ?!?!   我真係爆笑咗出嚟呀   我話藍莓撈埋乳酪無咁酸囉   唔會變甜呢   哈哈 ~

菇場唔太忙   所以做 Filing ~

好笑   家姐問咗幾次係咪得 3 粒鯪魚球 ?!   我話係 3 粒   之後佢再問有無粉麵?!   我話米粉扣底   佢可能以為我只食 3 粒鯪魚球呀   哈哈哈哈   咁睇又真係好似得鯪魚球咁呢


仍然唔忙   仍然做 Filing   因為張枱太多文件好有壓迫感   哈哈 ~

放工即走   今晚等好耐車呀   里奧大人話 6 點半放工   所以番到屋企要即預備晚餐喇 ~

時日晚餐 - 咕嚕骨 + 蒜蓉節瓜 + 白菜仔

咕嚕骨 - 想整好耐   之前特登買排骨粒   所以真係好下定決心整呢   哈哈   可惜個皮唔夠脆   家姐話我落得太少油喎   佢其實唔識煮飯都咁講   都唔知係咪嘅   不過我係半煎炸嘅   下次就咁買肉排好啲   咁樣唔駛怕有骨嘅唔熟   同埋唔駛整咁耐   哈哈 ~

蓉節瓜 - 尋晚食唔哂架   因為批咗皮   點都要食埋去 ~

白菜仔 - 一個節瓜唔夠   所以又整幾棵白菜仔   加埋其他配菜   我覺得菜嘅份量都好夠 ~

洗埋碗就大清潔廚房   好耐無咁啦   但炸嘢就一定要大清潔   好怕啲油彈到周圍都係咁囉 ~

搞完都得番半條人命   但都徑步啦   因為食咗飯呀   哈哈   里奧大人就做公司嘢唔去 lu ~

今晚唔駛睇劇   又睇下 ASTRO   但睇到 11 點都瞓喇   好眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言