2021年9月27日星期一

燒汁辣醬焗排骨 + 酸齋拚齋鴨腎 (外賣) + 菜心苗 ( 27-SEP-2021 )





我今朝喺大家樂用積分換嘅細份炒麵


( 27-SEP-2021  MON )

感恩一覺瞓天光   天氣真係涼咗呀   徑步好舒服 ~

早餐食吞拿魚包   今朝要食飽啲 ~


菇場忙咗陣   之後又做下 Filing   咁樣無咁悶   哈哈 ~

Lunch Time 去一田買嘢   家姐鍾意芝麻醬   想買支比佢   之後又買啲齋菜   再去韓印紅買埋迷你秀珍菇   最後買埋腸粉燒賣就番菇場喇   已經 12 點半   今日行咗好耐 ~


仍然唔忙   安安樂樂等放工 ~

今晚 7 點 15 分先開餐呀   里奧大人應該好餓   哈哈 ~

是日晚餐 - 燒汁辣醬焗排骨 酸齋拚齋鴨腎 (外賣) 菜心苗

燒汁辣醬焗排骨 - 食蒸排骨食到悶   所以試下焗排骨   仍都係迷你秀珍菇做配菜   再加韓國燒汁 & 辣椒醬 & 排骨一齊焗   勁好味呀   里奧大人都鍾意食   咁就最開心   因為我煮嘢唔叻嘛   唔係話樣樣都覺得鍾意食同好味呢 ~

酸齋拚齋鴨腎 (外賣) - 最鍾意食呢兩樣   依家一田有素食檔口   所以買呢啲就好方便呢 ~

菜心苗 - 呢期又鍾意食菜心苗   可能突然鍾意蘸麻油食嘅味道呀 ~

洗埋碗抖陣就同里奧大人去徑步   今晚都涼涼地   但都會流汗   咁先正呀   哈哈 ~

沖完涼就食月餅   因為難得我記得食呀 ~

家姐比我嘅貓山王月餅   要解凍 25 分鐘   我正想放入口嘅時候   家姐打嚟   係咪咁邪呀   哈哈


之後我就自己睇劇   因為里奧大人已經睇咗呢集   叫我睇完先一齊再睇   因為劇情開始好緊張喎 ~

不過我睇到 11 點鬆啲都瞓   雖然聽日放假   但都唔想咁夜瞓 ~

沒有留言:

發佈留言