2021年9月21日星期二

焗豆腐卜 + 焗腸仔 + 泡菜餃子辛辣麵 + 韓式排骨湯拉麵 + 菜心苗 ( 21-SEP-2021 )







里奧大人同事比嘅豬仔月餅


里奧大人同事特登送比我嘅迷你金箔全黃蛋白蓮蓉月餅


家姐之前比我口嘅生果


( 21-SEP-2021  TUE )

尋晚半夜去咗次廁所   好在算快瞓得番咋 ~

今朝 6 點 15 分鬧鐘響   因為里奧大人上星期二要去離島   但佢唔記得取消鬧鐘囉   衰 ~

感恩 6 點 45 分起身都精神   今朝好似涼咗啲咁喎   中秋節喇   唔好咁熱啦 ~

早餐食吞拿魚包   又突然好想食番喎 ~


菇場忙呀   11 點公司群組發信息   今日中秋佳節放 4 點   我仲同 8 卦諗住會係出 Email 添 ~

Lunch Time 出去買菜   之後即去買鯪魚球米番菇場   因為個天已經黑哂喇 ~


個個等 4 點   所以一到 4 點就全世界人一齊走喇 ~

番到屋企都即預備一下晚餐   之後開機洗衫喇 ~

同阿妹又 Whatsapp 咗一個鐘   傾下買餸煮飯嘅搞笑嘢   原來大家都好似   哈哈 ~

里奧大人今日放假   我仲話 6 點食   點知煮得嚟要 7 點先開餐 ~

是日懶餐 - 焗豆腐卜 + 焗腸仔 + 泡菜餃子辛辣麵 + 韓式排骨湯拉麵 + 菜心苗

焗豆腐卜 - 今日到期喇   所以即刻焗哂嚟食   就咁蘸泰式甜辣醬都好好味 ~

焗腸仔 - 好想食腸仔   再掃埋蜜糖   勁似 BBQ 呢   哈哈 ~

泡菜餃子辛辣麵 - 煮比里奧大人食   等佢開心下 ~

韓式排骨湯拉麵 - 我煮埋上次剩嘅半個拉麵   如果一個肯定食唔哂   因為呢個湯包份量唔少呢 ~

菜心苗 - 點都要有啲菜   呢個份量最好 ~

洗埋碗就抖陣   同里奧大人一齊去徑步   我話腳板有啲痛   諗住行 20 分鐘   不過最後都行咗半個鐘 ~

番屋企即沖涼   本身諗住食湯丸   但大家都好飽   所以聽晚先食 ~

睇陣 Youtube   今晚好攰咁   所以 10 點半都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言