2021年9月14日星期二

上海姥姥 @ 尖沙咀 ( 14-SEP-2021 )

古法香蔥芝麻餅 ($40) - 里奧大人話試下   又幾好味噃



招牌小籠包 ($40) - 我好鍾意食小籠包架   可能因為可以蘸醋呢


姥姥家鄉炒粗 ($78) - 今次係我話想食   因為我唔想食擔擔麵


( 14-SEP-2021  TUE )

今朝里奧大人 6 點 10 分要起身喇   因為公司喺離島有活動 ~

我都 6 點 42 分醒咗   咁出去徑步喇   又係焗熱到不得可了   我都唔敢行得太快呢 ~

早餐食甜餐包 + 咖啡   我其實唔攰   但好想飲咖啡 ~


菇場忙呀   不過飲完咖啡真係唔係咁舒服咁   第 2 次係咁   即係可能已經受唔到咁濃嘅咖啡了 ~

Lunch Time 都直接去買燒賣炒米粉   因為無帶手機   同埋想落雨呀   要快快腳番菇場呢 ~


仍然忙   好快就放工 ~

里奧大人會坐船到尖沙咀碼頭   所以同佢喺尖沙咀食晚飯喇 ~

唉   喺尖東站塞咗成 15 分鐘   所以我落車行去尖沙咀碼頭啦   原來都行成 10 分鐘   好在依家鍾意行路咋   同埋好在無雨   如果唔係就行唔到 lu ~

里奧大人話呢個站相距都好遠   我話見到條車龍唔想等囉   點知原來過咗個燈位就唔塞   我同巴士同步到尖沙咀碼頭呀   哈哈 ~

我真係無諗過坐咗成個鐘車囉   坐到腰骨痛   唔知係咪撞正放工時間呢 ~

食下傾下   里奧大人今日都好開心   不過就係攰啲咁囉   哈哈 ~

食完就即刻搭車番屋企   沖埋涼就食生果 ~

睇咗一陣劇   不過里奧大人 10 點都瞓覺   我 10 點半都要瞓喇   個胃唔係咁舒服咁 ~

沒有留言:

發佈留言