2021年9月24日星期五

麻辣手撕雞 (外賣) + 韓式上湯小籠包 + 法邊豆 ( 24-SEP-2021 )



用菜心葉墊底   咁樣就唔會甩底   哈哈



( 24-SEP-2021  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   如果瞓得唔好   雖然起身無難度   但動作就慢好多咁呢 ~

好似涼咗啲咁喎   但個天就好似想落雨咁囉 ~

早餐食芝腿治烘底   勁好味 ~


菇場忙呀   所以有啲餓 ~

Lunch Time 就去行陣先   之後買牛什米番菇場食   頭先已經諗住食㗎喇   好想食濃味嘢 ~


忙完一樣又忙另一樣   好快又放工了 ~

去完超市買嘢再買手撕雞就番屋企   放低個袋都要預備晚餐   因為里奧大人已經搭緊車番嚟 ~

今晚都唔煮飯   煮個辛辣麵 Share 食   以前辛辣麵嘅份量係好多   近排買嘅就份量少咗   可能價錢平咗啦 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 韓式上湯小籠包 + 法邊豆

麻辣手撕雞 (外賣) - 我加咗兩條青瓜墊底   有肉又有蔬菜嘛 ~   

韓式上湯小籠包 - 買 1 送 1 只係 $20 咋   估唔到仲幾好味   起碼個皮唔係乾爭爭咁呢 ~

法邊豆 - 里奧大人問我係咪好鍾意食   我話家姐買咗 2 Pack 比我嘛   今晚食埋去囉 ~

洗埋碗就抖下   8 點就同里奧大人去徑步   我話今晚點都要做運動   因為今日食咗好多嘢呀 ~

番到屋企即沖涼   之後我就休息喇   叫里奧大人幫手熨 2 機衫   嘻嘻 ~

11 點唔夠都自己瞓先喇   我初初仲以為係 10 點半添呀   仲心諗真係越嚟越早瞓    哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言