2021年9月18日星期六

細雜燴 + 馳名狗仔粉 + 魚蓉燒賣 (外賣) @ 屋企 ( 18-SEP-2021 )





( 18-SEP-2021  SAT )

感恩一覺瞓天光   又精精神神去徑步喇 ~

早餐食腿蛋包 + 檸檬茶   家姐覺得我好鍾意食包咁   但其實朝早無咩選擇   粉麵類肯定唔食   燒賣腸粉就多數晏晝食   所以咪成日食包囉 ~


菇場唔忙啦   又做下自己嘢 ~

放工即飛落去喇   因為家姐已經到咗餐廳 ~

今日同家姐一齊食 Lunch 當做節   因為我依家星期六夜晚要番學   肯定無可能食晚飯囉   所以里奧大人話約家姐食 Lunch 喇 ~

家姐買咗冬菇比我   又拎咗盒車厘子   仲有 2 個金奇異果同梨   佢好搞笑   成日話我番學唔好拎咁多嘢 ~

里奧大人 1 點半左右到   佢一坐低就幫家姐整張 SD Card   呢下我都好感動   因為我都完全唔記得呢回事   哈哈 ~

前菜/餐湯 - 兩樣都 OK 呀   湯係熱   沙律啲菜都新鮮 


德國鹹豬手配酸菜及薯仔沙律 ($218) - 其實想試好耐   難得 3 個人食就最好   不過都係一般呢



西班牙海鮮飯 (2人) ($188) - 一般啦   但都好多材料



是日甜品 - 我喺 Menu 睇到有蛋糕   同家姐講話一陣個餐要芝士蛋糕   家姐話是日甜品應該唔係呢啲   咁又係   點會 $4x 係是日甜品喎   最後其實係呢兩件 Brownie   勁細件   但就好好味喎


飲品


埋單嘅時候   里奧大人猜輸   所以佢請   但其實本身我話請   哈哈哈哈 ~

因為家姐手機 Whatsapp 備份唔到   所以要去我屋企搞呀   都搞咗兩個鐘咁滯   感恩最後搞掂咗 呢 ~

原來都已經 5 點   咁我送家姐搭車   之後再去 7-11 買涼粉就番屋企 lu ~

抖下又到 6 點鬆啲   係時間出發番學喇 ~

早咗好多到學校   所以又買咗 2 條裙   下次都唔好咁早到   次次買嘢唔係咁掂 ~

輕鬆鬆又到 8 點幾   今晚又買狗仔粉番屋企食   因為我好想食呀 ~

食完抖下先   之後大清潔廁所再沖涼 ~

今晚 11 點幾瞓呀   始終太夜食晚餐   唔想咁早瞓住呀 ~

沒有留言:

發佈留言