2021年9月11日星期六

馳名狗仔粉 & 細雜燴 (外賣) @ 屋企 ( 11-SEP-2021 )

馳名狗仔粉 ($31) - 辣菜甫勁辣   食到流眼淚   哈哈哈哈


細雜燴 (原味大腸/五香豬肚/清湯豬皮/清甜蘿蔔) ($30) - 呢個都好好味呀


( 11-SEP-2021  SAT )

感恩一覺瞓天光   今朝 8 點 15 分都醒咗   所以去徑步喇 ~

啱徑完步   里奧大人打嚟話食咩早餐 ?!   咁我話去大家樂買   佢喺屋企等食就可以了   哈哈~


里奧大人 11 點左右出發   我就大清潔屋企 ~

搞掂哂就等家姐接我   原來都已經 12 點   佢拎咗一大袋 KF94 比我   又係都要比埋 2 個水晶梨同 2 包芝麻花生糖   所以我要拎番屋企先呀 ~

去到新都城   有個女人企喺我哋前面   原來係陳老二   佢同埋仔女出嚟買嘢   佢個仔想食壽司   所以最後一齊食 Lunch   但就要分開枱呢 ~

迷你吞拿魚茸飯壽司盛合定食 ($158)



沙律 / 茶碗蒸 / 天婦羅盛  / 麵豉湯 - 家姐鍾意食沙律同茶碗蒸   最鍾就係麵豉湯   因為有蔥   哈哈哈哈


蒲燒鰻魚便當 ($148) - 太多飯   唔知可唔可以少飯呢 ?!


食完就各散東西   我同家姐去千色店買月曆   再去 Pacific Coffee 換咖啡   之後又見到陳老二   佢話要等 15 分鐘巴士   家姐話車埋佢哋啦   但要等埋我哋買嘢先走得 ~

家姐又話里奧大人最鍾意呢隻公仔   哈哈哈哈


快快手去 7 仔買雪糕批   最後去埋廣良興買軟糖   之後就一齊出車番屋企喇 ~

工人同 Berry 沖涼



想逃跑


眼定定望住我   好得意



焦糖牛奶咖啡 ($37) & 榛子牛奶咖啡 ($37) - 家姐嘅電子劵換架   只係每杯加多 $2   勁抵啦   哈哈   


里奧大人留咗 2 件比我   所以我同家姐 Share   我哋覺得呢個糖餅無咩特別囉   家姐話韓國導遊話韓國食物   一係好味一係唔好味   我覺得真係喎   所以我好少特登去買韓國零食   實有一次中伏的


沖完涼好攰啦



射呢眼   哈哈


點都唔望我   哼


之後瞓得好林   可惜唔瞓梳化   可能嬲我捉住佢沖涼呀


我 6 點走人喇   其實早咗半個鐘番到學校   不過我唔想咁緊張   所以寧願早啲到囉 ~

8 點幾放學   里奧大人啱啱放工   咁我去埋超市買完蘋果   再買埋晚餐就番屋企喇 ~

實在太熱   所以沖埋涼先   之後里奧大人都番到   叫佢沖埋涼先一齊開餐 ~

好鬼辣呀   真係食到流汗   又要再沖過涼   哈哈哈哈 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   出咗成日街好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言