2021年9月30日星期四

Fame Deli @ 紅磡 ( 30-SEP-2021 )

前菜有沙律


個包好味道


呢杯係牙簽桶   勁似拉花咖啡呀  


香煎美國自然豬肉眼扒 ($78) - 肉質唔錯呀   同埋薯蓉都好多   真係夠哂飽   



拿破崙意粉 ($58) - 我記得之前食過嘅拿破崙意粉係有腸仔架   但呢個無   可能係正宗啦   雖然無料   但個汁都好好味   我煮到就好   哈哈


份量都唔少


朱古力 & 綠茶雪糕


好滑   但兩款都無味道嘅


( 30-SEP-2021  THU )

雖然呢排好攰   但到咁上下時間都會醒   今朝個人開始醒醒哋   之後鬧鐘響   就嚟好似啲老人家咁   晨咁早就醒   哈哈 ~

天氣真係涼咗   但一做伸展就會出汗   咁都好架   唔駛行咁耐就有汗出 ~

早餐食奶醬多   突然間好想飲咖啡 ~

菇場忙呀   勁開心   因為時間過得勁快㗎 ~


飲完咖啡真係有啲反胃   下次飲凍啡好啲   因為無咁濃 ~

今朝有人嚟整廁所燈   感恩里奧大人番晏晝   咁唔駛特登請假 ~

Lunch Time 出去行下   之後買紅腸酸辣米線   我要食酸辣嘢呀 ~


菇場仍然忙   差唔多 5 點就搞掂   準時放工 ~

放工喺里奧大人公司附近行陣先   一路行一路買下嘢   所以個袋好重呀   諗住去里奧大人公司   點知有人拍我個袋   原來喺阿妹   佢話見到個衰仔袋   哈哈 ~

之後企喺條街度傾下偈   一傾傾咗半個鐘   之後里奧大人打嚟話去食飯呢 ~

真係整定見到阿妹   佢話平時行另一邊   因為要整嘢先行我呢邊架 ~

食完都 8 點幾   里奧大人要番公司   我就番屋企喇 ~

本身諗住徑步   但番到屋企都 9 點幾   里奧大人都差唔多放工   所以我做家務算喇 ~

開機洗衫再拖埋地   最後大清潔廚房   汗水比徑步嘅多   我最鍾意咁   哈哈 ~

沖埋涼   里奧大人都番到屋企喇   佢以為我徑完步番嚟   我話徑步就無時間清潔屋企   所以唔去 lu ~

睇咗一陣劇   11 點半都瞓覺   聽朝要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言