2021年9月22日星期三

Hungry Korean @ 九龍灣 ( 22-SEP-2021 )

開餐


豆腐湯 ($52) - 我勁鍾意呢個湯飯   里奧大人叫我成碗飯倒落湯   仲話韓國人係咁食架   不過我話唔想呀   我唔鍾意啲飯索哂啲湯   我想飲湯   哈哈



鐵板辣雞肉飯 ($60) - 呢個都好味


估唔到份量都好多


( 22-SEP-2021  WED )

今朝 9 點半自然醒   但唔徑步喇   等里奧大人買早餐番嚟食 ~


里奧大人話佢尋晚 1 點幾先瞓   呢排佢好多時咁夜瞓   真係唔可以咁囉 ~

食完就抖下   里奧大人睇 Youtube 整嘢   我就執 2 個衣櫃 ~

10 點半家姐 Whatsapp 問安   都估到佢又嘢比我   佢話頭先去完 Aeon 買咗好多嘢比我   一陣就會拎比我呢 ~

喺車入面傾下偈   家姐話想帶埋 Berry 嚟   我話千奇唔可以   一陣佢跳嚟跳去就煩   實在太危險啦   妳估仲係以前手掌咁大隻咩 ~

又比 2 袋嘢比我   我覺得好似救濟物資咁呀   哈哈 ~

家姐話佢都每樣有一份   但其中一樣係我有兩份   原來係法邊豆   上次佢喺 Aeon 買   我話好抵   佢就覺得無買比我就好衰咁   真係好搞笑


仲買咗呢啲零食比我


放低哂嘢就再繼續執衣櫃   之後家姐打嚟傾偈   原來都傾咗 1 個鐘頭 ~

里奧大人本身諗住同我出佐敦   但我見佢仲好有心機上網整嘢   咁我又想執屋   之後佢無啦啦即刻熄電腦話出發喇   我話唔出去都得架   我都想執下嘢   最搞笑佢仲以為我好想出街呢 ~

我 2 點幾去買嘢食   咁我再買 3 pack 象啤   之後里奧大人話要幫手拎   佢話今日好在無去街   因為好熱   依家佢真係怕熱過我呀 ~

肥仔餐


食完又執鞋櫃   再執雜物櫃桶   今日唔出街係最好   因為我好想專心執嘢 ~

執到 5 點左右就執完   沖埋個涼就休息喇 ~

差唔多 6 點就出發去九龍灣食晚餐   因為我話好攰唔想攰呀 ~

又好想食韓國嘢呀   哈哈   好在里奧大人都 OK 咋   佢本身話同我去太興食乳豬   但我話唔想食呢 ~

食完必須要行陣消化下啦   我買咗絲瓜刷同按摩梳   又買咗不锈鋼碟仔同黃蘿蔔   去 4 間店就買咗 4 樣嘢   雖然價錢係平   但我同里奧大人話咁樣唔掂   行一間店就買一樣嘢   之後佢話得妳係啫   佢唔會囉   咁佢又講得啱嘅 ~

8 點左右番到屋企   沖埋涼就食生果 ~

今晚 11 點半都要瞓覺   但其實未眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言