2021年11月13日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 13-NOV-2021 )

招牌鍋貼餐 & 麵線套餐 (招牌水餃 & 大腸麵線)


( 13-NOV-2021  SAT )

8 點半起身   但腳瓜 "long" 有少少痛   所以唔徑步   改為做家務   嘻嘻 ~

開機洗衫之後就抹嘢   但無啦啦又好攰咁呀   灘喺梳化又瞓唔到   之得頭先去徑步   可能會精神啲架 ~

咁之後開 Youtube 聽歌啦   抖多陣就大清潔廁所   沖埋涼就等家姐接我 ~

家姐 10 點半接我   所以差唔多 11 點先食早餐 ~

同家姐 Share 就最好   佢好少食呢類型早餐   同埋佢最鍾意食件多士   咁就好喇   我麻麻哋   哈哈


一食零食就精神


之後瞓覺


雙眼皮呀   哈哈



衰眼


瞓咗 5 分鐘咁大把


一路食一路傾下偈   家姐話新工人都好好   主動執嘢抹嘢   我哋其實覺得之前嗰個真係唔多掂   我每次見佢都喺自己喺房傾電話   仲要講得大聲笑得更大聲 ~

如果家姐出去整嘢   我會 Youtube 嘛   但成日都聽到佢大聲笑    我又要校大聲啲   咁佢拎完 Berry 食物出嚟解凍   唔駛 1 分鐘又番入房傾電話   老實講   我走咗佢都唔知囉 ~

新工人話 Berry 好乖   家姐話 Berry 比工人抱入房添   我話因為知道工人喺度住嘛   衰女包唔會比我抱㗎   可能我抱得佢唔舒服   佢又重   我又就住抱   想舒服都難啦   哈哈 ~

好眼瞓又唔瞓   不過咁都好   可以攬下佢


挨住佢都無反應


點都唔瞓   但係咁中   所以家姐成日話佢天生係看門口喎



佢好懶   所以好少咬呢條牛骨




好 BB 樣


里奧大人接近 1 點放工   不過我坐多陣先走   反正家姐送我番屋企都好快 ~

買埋午餐就番屋企   食完就沖涼休息 ~

肥仔餐 + 點心


想瞓又瞓唔到   好似眼光光嘅感覺   最鬼驚一陣先眼瞓   所以 5 點左右要飲罐咖啡囉 ~

6 點左右出同里奧大人去食晚餐   之後就去番學喇 ~

今晚番學又超勁開心   咁放學諗住去搭車啦   但同學拉住我同我傾陣偈   傾咗 10 分鐘左右就一齊行去搭車呢 ~

沖埋涼都休息下   睇多陣 Youtube   差唔多 12 點幾先瞓呀   離哂大譜   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言