2021年11月24日星期三

煎三文魚扒 + 蠔油冬菇菠菜 + 麻醬青瓜 + 自家制麵包 ( 24-NOV-2021 )






( 24-NOV-2021  WED )

今朝算係一覺瞓天光   感恩呀 ~

早餐食奶醬多   但要飲咖啡   因為之前飲咗幾日檸茶胃痛呀   我可能會隔住飲   不過都希望飲檸茶多啲   精精神神真係唔想飲咖啡囉 ~


菇場唔係咁忙   所以有時間做 Email Filing ~

做做下嘢   阿花話好少見我褲   我話天氣凍咪著囉   因為平時我真係多數著裙   番工方便嘛   一穿就搞掂   哈哈 ~

Lunch Time 一到就即去一田   今次只買 8 條扎肉 + 4 包薯片 + 2 包脆豬肉條   所以好快搞掂 ~

唔係咁餓   所以番到菇場先食杯麵 ~


里奧大人話好多同事都讚個飯盒好靚同好豐富   但見唔到飯   哈哈哈哈


忙下停下又放工   番到屋企都要即刻預備晚餐 lu ~

里奧大人 6 點幾都番到   等埋我煮個辛辣麵就可以開餐呢 ~

是日晚餐 - 煎三文魚扒 + 蠔油冬菇菠菜 + 麻醬青瓜 + 自家制麵包

煎三文魚扒 - 今次想啲皮卜卜脆   所以就開鑊煎喇 ~

蠔油冬菇菠菜 - 次次都會留定啲蠔油冬菇   當汁料都好正架 ~

麻醬青瓜 - 終於清埋支麻醬   次次買麻醬就肯定打孖上嘅   因為咁先有特價   不過真係次次都係無開或者擺到過期   今次係人生第一次食哂支麻醬   所以好開心   哈哈 ~

自家制麵包 - 頂爺依家用新方法焗麵包   所以依家啲包係好煙韌   勁正呀 ~

洗埋碗就自己去徑步   里奧大人話呢排對腳成日抽筋   所以唔去喇   喺屋企熨衫呢 ~

沖完涼就睇 Bilibili   睇到 11 點唔夠都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言