2021年11月26日星期五

Oreryushio @ 大埔 ( 26-NOV-2021 )

咖哩唐揚炸雞飯 ($49) - 最後都係食炸雞   哈哈哈哈


牛肉照燒雞丼 ($39) - 都幾好味


( 26-NOV-2021  FRI )

今朝 9 點半都同里奧大人一齊自然醒   咁梳洗之後都食早餐喇 ~


本身諗住去城門水塘再行落大埔   之後探爺爺嫲嫲   但條路係新行   里奧大人話驚唔識   咁我話不如入咗大埔先再行其他地方啦   唔駛咁大壓力   同埋始終行完仲有行程   真係唔想嘥時間搵路行   寧願搵日再行好過   所以今日都係以探訪為主   哈哈 ~

抖到 11 點幾都出門口喇   去咗 MUJI 買頸巾比爺爺嫲嫲   質地舒服價錢又唔貴   我覺得好過比利是啊 ~

入到大埔都 12 點幾 lu   兒甥女話買點心去姑奶屋企一齊食   咁樣可以一路食一路傾 ~


兒甥女個女都已經 4 個幾月喇   上次 100 日無去   今日點都想探佢哋呢 ~

姑奶話我瘦咗   可能之前佢喺群組睇到我張相   依家比較就顯得瘦咗咁囉   因為我真係年幾無見佢真人啦 ~

佢依家又係急步行   同埋佢都好似我咁   唔會話因為減肥唔食呢樣嗰樣   咁做人都唔開心啦   明明係鍾意食嘛   但就肯定唔會好似以前咁暴食   我依家都會食雪糕同薯片   里奧大人都唔會話我架   因為佢知我會做運動   同埋唔係日日食呢   有時睇劇先食咁囉 ~

差唔多 2 點就同兒甥女一齊走   咁我同里奧大人就去爺爺嫲屋企喇 ~

爺爺好好㗎   好耐之前知我有甲狀腺問題   特登帶我上深圳軍醫   我連續睇咗 9 個月   真係好番哂呀   所以好感激佢哋呢 ~

咁爺爺識按減肥嘅穴位   果時一見佢就會比佢按㗎   佢知道我鍾意個按摩穴位貼   特登買盒仲叫姑奶記得比我添呀 ~

同埋最鍾意佢地思想好正面   無咩特別緊要都唔會煩仔女   知道仔女番工緊要 ~

佢哋屋企仲好乾淨   佢 8x 歲喇   佢話有時番到屋企好攰   如果屋企亂會好火滾   所以點都要用啲時間打理屋企   呢樣我都認同   因為我有時屋企好亂   都會火滾㗎   不過我就衰在忍唔到手買嘢囉   唉 ~

傾到 3 點幾   原來都傾咗一個鐘   頭先我問會唔會瞓晏覺 ?!   佢話都會   咁所以我話走呢 ~

爺爺身體唔係咁好   但感恩今日見到佢好精神   我次次見到佢   我都好開心   因為佢真係好好笑容   個樣又慈祥   我姑姐姑丈同公公個樣又係好慈祥   係好多人見到佢哋都咁同我講㗎   我老來都好想啲人話我個樣好慈祥   哈哈哈哈 ~

今日都好熱喎   真係好在無行山咋 ~

我同里奧大人講話想飲珍珠奶茶   之後佢行得特別快   係咁幫我搵   終於見到賞茶   佢地嘅珍珠奶茶都好飲   同埋珍珠夠煙韌   上次家姐話細 K 都話賞茶好飲   不過嗰次食得太飽   所以無同家姐飲囉 ~

好少見到麻雀仔行得咁近   佢仲肥嘟嘟好得意㗎


里奧大人知我鍾意食炸雞   成日話早啲出去食啦   不過我話想行下喎   睇嚟真係要搵晚去食   唔係佢成日會記住   哈哈 ~

食完就搭車番屋企啦   我同里奧大人講話今晚真係唔想食炸雞   因為想同你食啲特別嘢   佢笑住話呢餐有幾特別呀 ?!?!?!   哈哈哈哈   笑死我呀 ~

坐咗一個鐘頭車咁滯   依家真係唔慣坐咁耐車呀 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖埋涼就食生果 ~

今晚 11 點幾都自己瞓先   話哂聽日要番工   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言