2021年11月21日星期日

薯仔皮泡菜小籠包 + 唐昆!生菜 ( 21-NOV-2021 )




( 21-NOV-2021  SUN )

尋晚半夜條腰勁痛呀   真係痛到瞓唔到囉   嗚嗚   好在今日唔駛番工 ~

9 點 20 分都自然醒   咁去徑步同去超市 ~

食完早餐就拖地   沖埋涼就即出發番教會喇 ~


今朝掛住買嘢都預錯哂時間   去到里奧大人公司又比佢啲同事拉住傾偈   之後成個場嘈哂   個個一齊傾   嘻嘻 ~

崇拜完畢就即刻同里奧大人食 Lunch   之後佢就要開會喇   咁我都番屋企 lu ~



姐夫同朋友食飯   所以家姐嚟搵我   其實都估到佢會嚟㗎喇   因為佢好想比生果我呢 ~

佢又話食咗乳酪好飽   咁我買定個吞拿魚包同麻糬包比佢   如果一陣餓就可以食喇 ~

家姐 2 點左右到   我都係啱啱換好衫咋 ~

咁一齊傾下偈   之後家姐話睇 ASTRO 鬼屋片   佢最鍾意睇鬼片   我就唔會啦   勁驚呀   我唔想夜晚發惡夢 ~

家姐話買比兩個妹嘅零食   即係工人同我   哈哈哈哈


好大個橙同火龍果


我都好耐無見咁大個橙了


家姐 4 點走人   我就送佢搭車   之後再徑步半個鐘先番屋企 ~

做埋大清潔   里奧大人話放工   再望個鐘原來已經 6 點喇 ~

晏晝碗車仔麵真係唔講得笑   夜晚 7 點仲係好飽   其實我本身想食生果   但又驚半夜餓醒   不過我唔食里奧大人都要食呢 ~

是日懶餐 - 薯仔皮泡菜小籠包 + 昆明生菜

薯仔皮泡菜小籠包 - 不倒翁呢個韓國牌子   佢出品嘅都唔錯   里奧大人一咬個皮   就話我實鍾意食   因為好煙韌   哈哈 ~   

昆明生菜 - 買咗 3 棵細嘅   真係好彩買咁少   因為我真係飽到連菜都唔想食 ~

洗埋碗再大清潔都已經 8 點幾   要即沖涼休息喇 ~

今晚熱敷條腰   臨瞓前再叫里奧大人幫我按腰   咁樣又好似無咁痛 ~

睇多陣 Youtube   11 點都瞓覺喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言