2021年11月3日星期三

螞蟻上樹 + 涼拌金菇 + 菜心苗 ( 3-NOV-2021 )





( 3-NOV-2021  WED )

今朝鬧鐘未響都醒   咁早啲去徑步 lu ~

里奧大人打嚟話直接番咗公司   但無買到麵包   所以要出去再買早餐   我話可能佢慣咗我朝早買麵包比佢呀 ~   

早餐食芝腿治烘底   好想食鹹嘢 ~


菇場忙呀   好在夠精神   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋生果再買鯪魚球米就番菇場 lu ~


仍然忙   所以時間好快過 ~

放工即走   但今晚等好耐車呀   里奧大人早番過我呢 ~

依家煮嘢真係慢咗好多   可能以前實在太快   煮完又熱   個人都勞氣啲咁架   哈哈 ~

是日晚餐 - 螞蟻上樹 + 涼拌金菇 + 菜心苗

螞蟻上樹 - 之前買咗一盒免治豬肉   都諗緊煮咩好   咁啱屋企有泰國粉絲   都諗住煮呢個   感恩上網睇食譜介紹   就有呢個餸   咁一於整啦   第一次整已經好成功   因為真係好易   哈哈   但鹹咗啲   下次唔駛落咁多豉油 ~

涼拌金菇 - 好想食金菇   韓國金菇唔痴牙就最好   韓印紅特價 $10/2包勁抵呀 ~

菜心苗 - 呢度只係 $4   我真係好鍾意買一份份 Pack 好嘅菜 ~

洗埋碗就去徑步   本來諗住 20 分鐘   但行下行下又半個鐘 ~

番到屋企即開機洗衫   之後睇下 Youtube   我 11 點都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言