2021年11月1日星期一

燒賣 & 雞扎 & 鮮竹卷 & 鹹水角 & 春卷 & 章魚肉餅飯 & 豉椒排骨飯 (外賣) @ 屋企 ( 1-NOV-2021 )

今餐買多啲   因為我叫里奧大人帶埋飯   咁唔駛特登出去買飯食呢


( 1-NOV-2021  MON )

依家星期一都唔會朝早徑步   因為星期日晚好多時都瞓唔好   但如果早起身就會囉 ~

早餐食奶醬多   因為我想飲咖啡 ~


今日非常好記啦   11月1日星期一


菇場勁忙呀   做到 Lunch Time ~

Lunch Time 出去行耐啲   補番今朝嘅步數   哈哈 ~

去一田同韓印紅買嘢   之後再買埋燒賣腸粉就番菇場了 ~


呢期又鍾意食薑


仍然忙呀   放工都未做完㗎   不過留番聽日做 lu ~

今晚勁攰   可能每月一到   所以我話買外賣番屋企食 ~

食完抖到 7 點半就一齊去徑步   唔駛煮飯真係慳唔少時間呀 ~

番到屋企沖完涼都休息   又睇文森佐   有啲覺得好似無睇過咁   因為字幕太快   又多中文字   睇完又睇唔到演員表情   所以有時我都無睇字幕   今次再睇番   好似睇新劇咁   哈哈哈哈 ~

10 點半即瞓覺   以前里奧大人實以為我唔舒服   依家就知我一徑步就早瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言