2021年11月23日星期二

宮保雞丁 + 蠔油燜冬菇豆卜 + 菜心 ( 23-NOV-2021 )





( 23-NOV-2021  TUE )

今朝鬧鐘響都唔知   里奧大人以為佢鬧鐘響添   我話今朝唔徑步喇   里奧大人話有時候都要抖下   依家我唔徑步   反而會贊成   真係勁搞笑 ~

我同里奧大人講話條腰又同   佢話幫我練下   我話唔駛啦   之後佢話練完成日唔痛啦   呢句就吸引喇   所以叫佢幫我練 1 分鐘先 ~

原來落毛毛雨   所以更加覺得凍   即刻諗番今朝無徑步   當堂覺得係因為落雨先唔徑步   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   其實想食奶醬多   但又覺得要食番啲鹹嘢 ~


菇場忙呀   咁都好   因為唔駛咁凍 ~

Lunch Time 出去行陣   真係越行越凍   所以真係行 15 分鐘要買 Lunch 番菇場喇 ~

阿爽介紹我食嘅腸粉   佢係早餐   我係午餐   加埋雞骨雞夠哂飽


加多啲豉油就吸引好多   哈哈


忙忙哋咁啦    就嚟 2022 年要預備啲嘢   咁到時就可以即刻有得用啦 ~

同 8 卦傾偈   講開凍嘅麵食   之後佢話佢絕對唔接受到飲凍嘅湯   我話我姑奶最鍾意   上次碗湯真係擺咗超過一個鐘   飲嘅時候係凍   唔係微暖   真係唔屙都偷笑   仲有就係湯丸   唔明點解可以將成煲湯丸拎出嚟   成碗糖水係凍   真係好似食菌咁   哈哈 ~

放工即走   今晚煮晚餐要需時   哈哈 ~

是日晚餐 - 宮保雞丁 + 蠔油燜冬菇豆卜 + 菜心

宮保雞丁 - 用現成醬汁   再加 1 個日本洋蔥 + 7 隻紅椒 + 4 件雞柳 + 十幾粒黃飛鴻麻辣花生   我鍾意多啲配菜   同埋里奧大人帶飯   所以特登整多呢個餸喇 ~

蠔油燜冬菇豆卜 - 尋晚燜定   今晚肯定入哂味   以前里奧大人唔多鍾意食冬菇   依家都開始鍾意食   仲話好味呀   其實呢個餸真係超級勁方便   最正係第晚就咁翻熱就可以呢 ~

菜心 - 加啲冬菇汁   咁好過蘸蠔油   嘻嘻 ~  

洗埋碗再抖陣就同里奧大人一齊去徑步   真係好鬼凍呀   所以一粒汗都無出 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後叫里奧大人拻橙比我食   我次次拻橙   甲床會爆開好鬼痛   但我唔鍾意食切嘅橙   所以一定要里奧大人幫手呢 ~

今晚 11 點唔夠都瞓覺   不過呢排朝早都唔徑步喇   里奧大人成日話依家天氣轉   寧願我瞓多啲好過咁早徑步   咁夜晚徑步都好足夠喎   等天氣穩定再朝早徑步好過啦 ~

沒有留言:

發佈留言