2021年11月9日星期二

牛仔骨拚芝士腸 + 西京燒三文魚骨 + 蠔油燜節瓜 ( 9-NOV-2021 )





( 9-NOV-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   好耐無試過咁呢 ~

呢個天氣好舒服呀   凍凍哋又唔駛開冷氣 ~

早餐食芝腿治烘底   好想食鹹嘢 ~


家姐話買咗日本豆腐比我   下次真係唔想再講要咩   費事佢成日要記住   但傾開計又唔記得咁多嘢   咩都話想試咁 ~

Lunch Time 出去行陣   突然間好想食司華力腸   所以去 7 -11 買 Lunch 喇 ~


2 點幾終於搞掂啲煩嘢   但又要做長命 Report   所以無得抖 ~

里奧大人 7 點 25 分先番到屋企   好在我洗咁啲嘢   咁樣一陣唔駛洗咁耐   哈哈 ~

是日晚餐 - 牛仔骨拚芝士腸 + 西京燒三文魚骨 + 蠔油燜節瓜

牛仔骨拚芝士腸得 3 條牛仔骨   咁我想比里奧大人帶飯   所以煎多 6 條芝士腸   食食下先醒起 Lunch 食咗司華力腸   我今日食咗好多高納食物呀   慘 ~

西京燒三文魚骨 - 今次焗得都唔錯   但食埋呢餐要停一停了 ~

蠔油燜節瓜 - 里奧大人帶飯就燜節瓜   咁樣有啲味道嘛   我唔想佢帶落咗豉油嘅節瓜   哈哈 ~

洗埋碗又同家姐傾陣電話   差唔多 8 點半先徑步 ~

沖埋涼都休息   個頭有啲重   可能呢兩日做肥仔蠔啲煩嘢呢 ~

今晚都攰   11 點唔瞓都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言