2021年11月4日星期四

菠蘿咕嚕肉 + 粟米香菇煎肉餅 + 叉燒拚燒鴨 (外賣) @ 屋企 ( 4-NOV-2021 )





( 4-NOV-2021  THU )

尋晚瞓得唔係咁好   今朝起身暈暈哋   所以唔去徑步喇 ~

真係好邪   家姐又 Whatsapp 問我有無徑步 ?!   我話佢兩次問我   我咁啱都無去徑步   佢自己都話唔係成日問   一問就無徑步   哈哈 ~

早餐食奶醬多   呢星期連續四日飲咖啡   唔知點解好想瞓   但就越飲越少   剩番半杯真係好嘥   但格硬飲呢   我會好反胃 ~


菇場忙呀   又要做煩嘢 ~

Berry 都要瞓毛毯上面



Lunch Time 即出去   因為好想食粥同炸兩呀   順便又買兩條牛脷蘇比齋媽   所以行到老遠都去買   哈哈 ~


做做下嘢   小說非常之大聲叫輸去佢個位   之後阿怪就好大力放啲 File 喺枱   仲連續放 3 下   所以全場靜哂   其實佢唔係第一次咁   堅恐怖 ~

仍然忙呀   不過放工都即走   因為都幾攰下 ~

估唔到同里奧大人一班車   咁佢話唔好煮喇   難得咁早番到   我話大家樂外賣啦   咁佢聽日可以帶飯嘛 ~

食完抖到 7 點 45 分就徑步   里奧大人話尋晚瞓得唔好   今晚唔徑步喇 ~

番到屋企   里奧大人已經瞓覺   佢真係好攰咁呢   最搞嘢係家姐今日打嚟又話瞓得唔好   講嘅嘢又係一樣 ~

沖埋涼就繼續投票   睇陣 Youtube 又已經 10 點半   係時候要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言