2021年11月6日星期六

煎釀三寶 + 馳名狗仔粉 + 細雜燴 (外賣) @ 屋企 ( 6-NOV-2021 )





里奧大人鍾意食紅豆大菜糕   又買兩件比佢啦


( 6-NOV-2021  SAT )

今朝起身徑步   其實心大心細去唔去   不過鬧鐘響咗   我又好難瞓得番    所以都照去咁呢 ~

早餐食丁腸蛋米   一星期食一次就覺得好味喇   哈哈 ~


今日特登着件 ASTRO Tee 番工   我叫阿花睇下   佢笑到流眼淚呀   話我激過佢呀   哈哈   估唔到佢都鍾意件 Tee   之後仲幫我影張相比佢個朋友睇添呀 ~

佢其實咪仲激   化埋妝同搽指甲油去影相呀 ~

ASTRO 迷你應援捧   細細支好得意


迷你應援捧同 NOONNOO   兩樣接近 $1,000   佢勁捨得呀



阿齋見到我哋咁   佢話頂我哋唔順   但我哋話今日有好重要嘅任務要做呀   哈哈 ~

里奧大人都成日話我同阿花係一個傻一個顛   不過阿花都話佢啲朋友唔會理佢講車銀優   得我理佢咋 ~

菇場超級忙呀   做完已經 12 點幾   長命 Report 留番星期一先做 ~

咁去 Pantry 洗杯啦   明明聽到有人行   我檸轉面睇下啦   見到怪停喺走廊中間等我出嚟先入去   相差成 50 步喎 ~

放工即走   今日同里奧大人食 Lunch   因為要佢陪我去巴士站嘅 ASTRO 廣告牌影相呀   哈哈 ~

真係好感激里奧大人陪我架   佢仲話一定係晏畫去影   不過最煩係個廣告牌會轉   所以一路影一路等   影咗半個鐘呀   哈哈 ~

影完就去食午餐   里奧大人食完要番工喇   我就番屋企喇 ~

鮮梅佐豬排滷水飯 ($68) - 好味道呀   同埋份量都唔少   我好鍾意隻玻璃碟   哈哈


滷水飯好味



豐盛台灣牛肉湯麵 ($78) - 湯底好濃郁   真係好有台灣嘅味道



番到屋企已經 3 點半   我都即刻做大清潔   抖陣再大清潔廁所   咁就做咗個半鐘   要沖涼休息喇 ~

5 點 40 分開始勁眼瞓   估唔到真係瞓得着   瞓到 6 點就醒咗   當堂精神哂呀   感恩感恩 ~

今晚要早啲出門口呀   要去報名同番學   唔想搞到咁趕 ~

話咁快又 8 點幾   今晚番學超級勁開心呀 ~

里奧大人放咗工   我都快快買埋晚餐就番屋企喇 ~

食完抖陣都接近 10 點   咁沖完涼再睇陣 Youtube   差唔多11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言