2021年11月22日星期一

焗鯖魚拚豆卜 + 焗煙鴨胸 + 紅油拍青瓜 + 銀絲王 ( 22-NOV-2021 )






( 22-NOV-2021  MON )

感恩條腰無痛   所以尋晚瞓得唔錯呢 ~

天氣涼咗好多呀   其實一沖涼就知   今朝全程用熱水呀   哈哈 ~

早餐食奶醬多   不過無咩胃口咁 ~


菇場忙呀   做完一部份都已經 11 點 45 分 ~

一出門口覺得超級超級勁凍   可能又落埋毛毛雨   不過我都想行遠啲買菜呢 ~

其實越行越凍   買完菜都去買雞中翼重慶酸辣紅薯粉   我要食熱嘢呀 ~


菇場仍然忙   但有啲頭痛   唔知係咪頭先攝一攝 ~

放工即走   BG 見我着短袖都問我凍唔凍 ?!   我話一陣跑去巴士站   咁等個人無咁凍   哈哈 ~

里奧大人今日都番工   不過同我差唔多時間番到屋企   比佢見到我無着外套添 ~

是日晚餐 - 焗鯖魚拚豆卜 + 焗煙鴨胸 + 紅油拍青瓜 + 銀絲王

焗鯖魚拚豆卜 - 真係好鍾意食焗豆卜   以前真係最憎食豆卜豆腐   依家可能年紀大轉口味   哈哈哈哈 ~

焗煙鴨胸 - 里奧大人帶飯   所以特登焗煙鴨胸比佢做餸 ~

紅油拍青瓜 - 尋日買㗎   真係好後悔   因為天氣咁凍唔想食凍嘢   哈哈 ~

銀絲王 - $9 有 4 小棵   不過好似無旺菜咁甜呢 ~

食飯嘅時候   里奧大人話今朝炸魚柳好味   我話咁厚肉都好正呀   之後佢個樣好驚咁話唔知啲魚肉熟未 ?!?!?!   到我好驚咁話依家先講 ?!?!   咁都已經食哂啦   真係救命 ~

佢話啲魚係切得開   唔係痴住哂   我話全部白色就可以啦   唉   真係好鬼驚佢   第時我老咗要佢照顧   我可能日日食魚生   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就燜餸   之後又小清潔廚房   今晚唔徑步呀   個頭仍然有啲痛 ~

條腰又開始有啲痛   所以開埋機洗衫都快快沖涼休息喇 ~

今晚 11 點唔夠都瞓覺先喇   好鬼凍   想快啲入被竇 ~

沒有留言:

發佈留言