2021年11月25日星期四

泡菜豆腐湯 + 辣肉腸薄餅 + 薯仔皮泡菜小籠包 ( 25-NOV-2021 )





( 25-NOV-2021  THU )

今朝醒醒地   感覺似係 6 點鬆啲咁   不過唔敢望個鐘   因為我知道幾點就會倒數時間   明明瞓到都變瞓唔到   同埋唔徑步就繼續瞓咁囉 ~

早餐仍然食奶醬多   依家會早啲叫外賣   咁等啲麵包索哂啲奶醬   林林地好味㗎   真係越來越似啲阿婆食嘢   哈哈哈哈 ~


依家多數飲剩 1/3 咖啡   因為飲哂 1 杯會勁唔舒服   我以前係飲剩半杯添㗎   阿姐以為我未飲完   不過佢哋話無半杯   咁無計啦


忙下停下   一到 Lunch Time 就出去 ~

又去一田買 2 包薯片 + 2 Pack 辣肉腸 + 2 Pack 潮州白魚蛋 + 4 條泰國扎肉   今日直頭無人排隊   頭先同船頭講話依家啲嘢已經貴過之前   薯片之前好似特價 $35 兩包   依家 $38.9 兩包   不過我就話點都平過平時單買一包嘅   咁樣計咪自己開心啲囉   哈哈 ~

買完再去買燒賣腸粉番菇場   都已經 12 點半 lu ~


放工即走   其實邊一日唔係吖   哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 泡菜豆腐湯 + 辣肉腸薄餅 + 薯仔皮泡菜小籠包

泡菜豆腐湯 - 一開雪柜拎嘢   唔小心整跌盒韓國豆腐   點知個盒爆咗   咁無理由掉咗嚿豆腐嘛   好在之前買咗樽泡菜   拿拿聲整個泡菜豆腐湯   里奧大人笑住話今晚係咪食韓餐   哈哈 ~

辣肉腸薄餅 - 終於食埋喇   我依家又要清冰格食物 ~

薯仔皮泡菜小籠包 - 最後呢 6 個   食完要停一停呢 ~

洗埋碗就抖陣   之後煮湯丸啦   但煮咗成 20 分鐘   都係一面熟到爆另一半就係生勾勾   所以真係只能夠食熟咗嘅部份   真係以後唔鬼買佢喇   嗚嗚 ~

爆哂啲芝麻餡出嚟   成碗湯水變咗污水   哈哈哈哈


睇陣 Youtube 又努力投票   好開心車銀優贏咗 THEKKING 嘅 K-POP 偶像個人提名第一位   抖一日又要再努力投票   我同阿花講話嚟緊一個月唔得閒比最新資料比佢   要靠佢比我喇   哈哈 ~

今晚差唔多 12 點先瞓   好在聽日放假呢 ~

沒有留言:

發佈留言