2021年11月15日星期一

水餃拚雲吞 (外賣) ( 15-NOV-2021 )



飲完呢碗   仲要飲多晚


( 15-NOV-2021  MON )

呢排真係晚晚發夢   今朝鬧鐘響之前都係發緊夢   所以起身嘅時候真係溫溫燉燉咁 ~

早餐食奶醬多   星期一一定要飲咖啡   哈哈 ~


菇場忙呀   所以好快 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去行 20 分鐘   之後買豬頸肉重慶酸辣紅薯粉番菇場食   都好耐好耐無食   估唔到一樣咁好味 ~


仍然忙啦   但突然好眼瞓   可能味精重呀 ~

里奧大人今日番工   但 4 點幾都放工   所以今晚要準時走喇 ~

搭車嘅時候   家姐話今日好似仲凍咗   我話我都覺呀   因為我着緊長袖外套都唔覺熱 ~

番到屋企都預備晚餐   今晚勁簡單   之係整熱啲湯同淥水餃雲吞 ~

7 點可以開餐   又無咁過咁晏喎   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人一齊去徑步 ~

食完熱嘢再洗碗都無出汗   所以我一定會着風褸去徑步   我唔想攝親呀 ~

開機洗衫就沖涼   食埋生果都休息下 ~

里奧大人話我瘦咗啲   我話真係瘦咗 3 磅   不過我成日話瘦咗都無用   因為本身肥咗好多   哈哈哈哈 ~

但我話依家成日飲咖啡   雖然少奶   不過都肥   所以我同佢講話星期一六日飲   佢問點解一六日 ?!   我話星期一多數番工比較攰    星期六要番學   星期日就 Relax 咁囉   但其實如果真係好眼瞓都會飲咖啡   嘻嘻 ~

今晚 11 點都瞓覺先喇   已經遲咗 15 分鐘呢 ~

沒有留言:

發佈留言