2021年11月18日星期四

蕃茄幌肉意粉 + 辣菜甫旺菜 ( 18-NOV-2021 )




( 18-NOV-2021  THU )

尋晚到我半夜熱醒呀   但之後去完廁所又覺得凍囉 ~

早餐食奶醬多   呢期真係好鍾意食呀 ~


菇場超級忙   望下個鐘又已經到 11 點 40 分了 ~

Lunch Time 出去買豬肉鬆   見到人參果只係 $25/2磅   又買咗 $50   之後再走周圍行下   最後買埋牛腩米就番菇場喇 ~

我要多蔥變咗走蔥   嗚嗚嗚嗚


仍然忙   但做到 5 點 15 分都比自己抖下 ~

放工即走   里奧大人話晏啲放工   咁我去徑步先喇 ~

番到屋企都預備晚餐   里奧大人接近 8 點先番到屋企   等佢沖埋涼就開餐 lu ~

是日晚餐 - 蕃茄幌肉意粉 + 辣菜甫旺菜

蕃茄幌肉意粉 - 買咗 1 磅車厘茄   買完又唔想食   咁用嚟做蕃茄蓉啦   再加 1 包蜆肉 + 幾片豚肉   煮埋又一大碟   不過意粉就唔係好多   又係好似齋食餸咁   哈哈   里奧大人仲話如果帶呢個意粉   肯定好多同事讚喎   我話放心   我會煮多啲深色嘢   唔好食都好睇吖   哈哈 ~

辣菜甫旺菜 - 喺一田買嘅日本旺菜   又係有好多一點點   好在唔係成棵都係咋   今次已經比最後一次機會   下次一定唔會再買呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就食生果   最衰之前切咗人參果   因為已經 9 點半   其實覺得太夜食   咁半夜應該會去廁所   哈哈 ~

里奧大人 10 點半瞓覺   不過我 10 點 45 分都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言