2021年11月7日星期日

焗三文魚骨 + 韓式辣醬雞翼 + 油麥菜 ( 7-NOV-2021 )





( 7-NOV-2021  SUN )

今朝 9 點自然醒   咁出去徑步喇   今朝都好熱下喎   不過話今晚會氣溫下降   咁睇嚟都唔會凍得去邊   哈哈哈哈 ~

家姐去咗 7-11 買嘢   強調話清熱酷 77 折好抵 77 折好抵   比佢講完   我徑咗 20 分鐘就去超市買菜   之後即飛去買清熱酷喇   拎拎下原來都有 18 支   勁驚個袋爛呀   哈哈   之後買埋麵包都要番屋企喇 ~


我好鍾意食沙律碎蛋包   碎蛋沙律都好味   不過自己懶整


朝早 9 點幾就咁好瞓


放低所有嘢   再食埋早餐   之後都要即沖涼   搞掂就即出發番教會喇 ~

無諗過今朝要買嘢   所以搞到自己好趕咁 ~

今日有事奉   所以 1 點幾先可以走   再同 Ivy 傾咗半個鐘 ~

里奧大人啱啱放工   我都要去南記買午餐喇 ~

留咗一碗湯底   今晚煮過橋米線


食完就抖下   今日好攰呀   可能頭先樣樣都好趕呢 ~

開機洗衫就小清潔屋企   里奧大人就瞓陣   我又瞓唔到   所以睇 Youtube 喇 ~

6 點幾預備晚餐   今晚只係開焗爐同淥嘢   非常方便 ~

是日懶餐 - 焗三文魚骨 + 韓式辣醬雞翼 + 油麥菜

焗三文魚骨 - 喺爭鮮買架   1 份只係 $18   原來仲係好大條添   所以今晚就焗少少嚟食呢 ~

韓式辣醬雞翼 - 終於清哂包雞翼   依家又要清冰格儲備   因為好想買新嘢呀 ~

油麥菜 - 1 棵要 $5   聽到有位姨姨話街市買菠菜要三十幾蚊一斤   咁貴一定唔會食囉 ~

我洗緊碗   里奧大人睇電視話個女人好叻   知道隻嘢叫果子狸   我話你唔知咩 ?!   佢好驚訝話妳知呀 ?!   我話個表皮一片一片嗰隻咪係囉   佢碌大眼話嗰啲係穿山甲呀阿豬媽   哈哈哈哈   呢下我都覺得自己勁樣衰   哈哈 ~

搞掂哂都 8 點幾   即刻同同里奧大人出去徑步喇 ~

其實今晚都好攰   但點都要徑步啦   因為 Lunch 食咗米線 ~

沖完涼就睇 "勝利號"    不過 11 點都瞓喇   里奧大人繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言