2021年11月28日星期日

臘腸炒菜心苗 + 涼拌凍日本豆腐 ( 28-NOV-2021 )





( 28-NOV-2021  SUN )

今朝 8 點半都起身   其實攰攰哋但又瞓唔到   咁徑步啦   都好耐無朝早徑步 lu ~

去完超市買香蕉就買麵包   之後番屋企喇 ~


食完早餐就拖地   大清潔廁所就沖涼   抖陣就出發   今日特登早啲去里奧大人公司   可以同人傾下偈   哈哈 ~ 

阿妹見到我   就比個信封比我   入面應該係一大疊錢   仲話比我慢慢洗   之後里奧大人見到   話係帛金封嚟㗎   真係笑死我呀   佢肯定以為係我新年兌換比佢哋嘅廿蚊紙啦   頂爺都碌大對眼望住阿妹呀   哈哈 ~

崇拜完畢就等里奧大人放工   同阿妹 & B San & 鴛鴦媽 & 皇太后一齊傾偈   真係戴咗口罩講嘢都大聲   同埋笑又大聲呢   所以里奧大人成日話我哋好嘈   哈哈 ~

同里奧大人食完 Lunch 先番屋企   我唔想太晏食   唔係夜晚又食唔落 ~

今次終於記得少米



我要去超市買盒裝紙巾同菜   順便行下嘛   頭先食到好飽   所以叫里奧大人番屋企先 ~

番到屋企就沖涼   今日都好熱咁 ~

里奧大人瞓晏覺   我睇睇下 Youtube  都瞓着咗   瞓咗半個鐘有多 ~

6 點左右就預備晚餐   今晚又係非常簡單   星期日多數簡單煮 ~

是日懶餐 - 臘腸炒菜心苗 + 涼拌凍日本豆腐

臘腸炒菜心苗 - 蒸完臘腸   灼完菜   再將佢地撈埋一堆就搞掂   係咪懶到出汁呢   哈哈 ~

涼拌凍日本豆腐 - 12 月到期   要快啲食   因為仲有 1 盒未開呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後都沖涼   因為我唔係咁舒服呀   唔知係咪頭先無蓋被瞓覺   有啲作感 Feel   所以里奧大人即沖杯 Hot Lemon 比我飲   更加唔會比我去徑步啦 ~

今晚 10 點半都自己瞓先喇   千奇唔好病呀 ~   

沒有留言:

發佈留言